czwartek, 12 marca 2009

Na igiełki i szpileczki...


Na House of Art trwa wymiana igielników. Każda z uczestniczek zabawy dostała wylosowaną przez Marysię "ofiarę", której miała sprodukować mały pomocnik do szycia. Powoli pierwsze igielniki znajdują swoje nowe domki :)

Mój jeżyk dofrunął szczęśliwie do niesamowicie zdolnej Oli Smith, a ja natomiast od wczoraj mam wielgachny uśmiech, gdy patrzę na kubek z pięknie wyhaftowaną latte od Tusen ( dziękuję! :* ).
Jestem szalenie ciekawa, jakie rzeczy powymyślały inne dziewczyny. Finał z fotografiami oczywiście będzie obowiązkowo na blogu HaA :)

On House of Art blog there is a pincushion swap running. Every girl got one "victim" for whom she had to make a little gift. Few of them are already in new homes :)
I made a little hedgehog for Ola Smith and received wonderful cup of latte from Tusen :)
I'm really curious what other girls created. The final of the swap with photos will be on HoA blog soon :)

19 komentarzy:

  1. Ależ z Was zdolne dziewczyny - super są te igielniki... wielkie ukłony za jeżyka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja, jeżyk czadowy :) ale się zbiegłyście tak filcowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. waw!!! oba czadowe!!!!!!!!!!!!!!
    jeżyk powalajacy, a ten co dostałaś.... mniam!!!!!!!!! cudo!!! a kolory!!! BIORĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ale czadowe, jeżyk słodziutki a ta kawka wygląda smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaaaaa :O
    padłam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne oba igielniki !!!! Ale Wy kochane kobitki zdolne jesteście i bardzo wszechstronne !!! Tylko pozazdrościć !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mu ładne zdjęcie zrobiłaś :)
    no i strasznie się cieszę, że się podoba i bardzo dziękuję za miłe komentarze tutaj.
    A Twój jeżyk słodki jest i świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany,ale pieknie igielniki!Sama nie wiem ktory piekniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super igielnik!!! Slodziutki jezolek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj świetna ta wymiana igielnikowa
    nie mogę się odczekać wszystkich

    p.s. dziękuję za rady z logo-udało się :*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne są oba!!! aż nie wiem, który wolałabym mieć... o zdolnościach już nawet nie wspomnę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasiaku drogi!
    Już ci pisałam, że jeż jest cudny!
    Pochwaliłam się na blogu :D Ja nie szyję za dużo i za dobrze, więc padam na kolana przed wykonaniem tego maleństwa!

    A te zdolności niesamowite to lekka przesada :D he he he!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite są te Wasze igirlniki. Jeż jest rozbrajający! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekne igielniki ! ! ! ! ! !
    padłam z wrazenia o_0
    jezyk jest zajefany :D
    zdolniachy z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżyka zobaczyłam już u Oli Smith i bardzo mi się spodobał! Igielnik w kształcie kubka z kawą również przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności zrobiłaś i śliczności dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo się dzieje u Ciebie :)
    Prześliczny ten Twój jeżyk... Kubeczek też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. twój jeżyk wymiata - boski pomysł!

    OdpowiedzUsuń