niedziela, 26 kwietnia 2009

Calineczki...



... jak to kiedyś ładnie nazwała Kayla mini kwadraciki, zwane w craftowym świecie "inchies". Moje pierwsze mini kartoniki, które mają dokładnie 1x1 cal wielkości powstały wczoraj w nocy, jako odreagowanie walki z komputerem, który postanowił się spsuć, oraz siedzenia nad projektami ;) Coś czuję, że powstanie ich więcej, bo stworzenie takiej małej "calineczki", to dosłownie chwila :)

A na HoA - wymiana calineczkowa! :)

Here they are - my very first inchies. It was great fun to make them as they are so tiny :) There would by probably more of them in a very near future as making inchies takes so little time and is quite challenging to put something on such a tiny cardboard :)

And on HoA blog - inchie swap! :)

8 komentarzy:

  1. Piekne Twoje Calineczki, aż mam na nie chrapkę :)
    Na wymianę się wpisałam, chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalne są te maleństwa!

    naoglądałam się ich na Flickrze i jestem zachwycona taka malutką formą...mam tylko małe pytanie...czy jakoś się je podpisuje, z tyłu?
    tak jak np. ATC?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te Twoje calineczki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie i na wymianę zapraszam jak najbardziej :)

    Aulik - tak, powinno się podpisać, żeby potem ,przeglądając kolekcję, wiedzieć, kto jest twórcą :)
    Zazwyczaj jest to imię autora i jakiś namiar na niego 9typu mail lub strona).
    Będę musiała napisać to jeszcze później przy wymianie dla wszystkich - dzięki za to pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. calineczki sa super! sama kidyś musze sie na nie pokusić!

    OdpowiedzUsuń