wtorek, 23 czerwca 2009

".. bo tylko nocą rodzą się gwiazdy"

Dziś myślałam, że komputer kompletnie odmówi mi współpracy i obrazi się raz na zawsze. Na szczęście udało się (przynajmniej na tymczasem) ożywić laptopka ... i niech ten stan trwa ;)
Podczas czekania na sprawdzenie i naprawę systemu powstał sobie - mimo pięknego słońca za oknem - nocny domek :)

Today I thought that my computer didn't want to work with me. While waiting for scan and recovery of the disc, I made this little illustration :)

13 komentarzy:

  1. O tak Pasiaku, oj tak!!! Lubię jak się bierzesz do roboty. Obrazek jest mega PAsiasty!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te okienka, w których zapalone jest światło! Jak prawdziwe.. Piękny rysunek...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny, artyście nie groźne przeszkody :))))
    buuuuuuuuuuziol kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no dokładnie, takie ciepełko czuć^^
    Kinga, zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://hortensechavalier.blogspot.com/

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te niebieskości z zielenią rozjaśnione żółtymi punkcikami, tak przyjemnie i przytulnie się prezentuja :)

    a nowe szaty bloga bardzo przypały mi do gustu, pewnie z wielkim opóźnieniem to zauwazyłam, ale zwykle podglądam Cie przez czytnik googla wiec nie miałam okazji oblukac jak tu się zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  6. milusi:) aż chce się patrzeć, i patrzeć, i patrzeć....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten Twój domek:) Oj, źle by było gdyby komp Ci padł... Dobrze, że się udało!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciesze sie ze wszystko doszlo!
    pozdrowienia
    magda

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy domek! Pozdrawiam wakacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. o matyldo! a to kolejny cudny obrazeczek. wiesz co, bede u wracac i zagladac bo pięknie władasz akwarelami. sama sie własnie uczę nimi posługiwac :) no i interesuje mnie malowanie tuszami i piorkiem, wiec Twoje obrazki są mi bardzo bliskie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń