piątek, 3 lipca 2009

Się pochwalę ;)

Wczoraj stuknął mi kolejny roczek i jak co każdy lipiec średnio mogę uwierzyć w to, ile mam już lat ;) Dziękuję za wszystkie życzenia i za pamięć - zrobiło mi się tak cudnie ciepło na serduchu :*

Były wczoraj prezenty od rodziny i najbliższych, a dziś dostałam coś fantastycznego od niesamowitej Nowalinki. No, zobaczcie sami, jaki cudny aniołek! Na kartce życzenia, od których zakręciła mi się łezka w oku ze wzruszenia... Dziękuję Kochana raz jeszcze ! :*

Yesterday I had my B-Day which was wonderful thanks to my family and friends. Today I found in post yet another present from Nowalinka - look how great it is! :)

16 komentarzy:

  1. Cudne prezenciki dostałaś Pasiaczku:*
    A ja Ci życzę dużo zdrowia, radości z tworzenia, mnóstwo czasu na kreatywną twórczość i niekończącej się weny:***
    STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja życzę jeszcze wielu artystycznych pomysłów, ogromnej energii twórczej do ich realizacji...
    a prezencik rzeczywiście prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee, no cos Ty, aż taki ten prezent nie jest fajny ;)
    Buziole Kochana i jakby co do osobistego wyściskania :*
    Wszystkiego naj, naj, naj!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fiu, fiu no to......... wszystkiego najlepszego:)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dolaczam sie do zyczen i ja - wszystkiego naj naj :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Pasiaczku! Nieustającej weny twórczej, spełnienia wszelakiego i duuuuużo zdrówka:) Ach, no i oczywiście wydania Waszej wspaniałej duetowej książeczki, co przebojem nieprzemijającym będzie:)
    Buziaków moc:*

    OdpowiedzUsuń
  7. prezencik zajeświetniasy!!!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasiaczku kochany Wszystkiego najlepszego :*
    normalnie jestem mocno spostrzegawcza, w czerwcu pamietałam o Twoich urodzinach ale w lipcu juz sie zapomniało, dopiero dostałam oświecenia jak otrzymałam od Ciebie pocztę...
    masakra, wstyd na całego :(((
    Po stokroć dziękuję za pamięć ..jest mi strasznie głupio jaaajjjjaaa
    na bani mam za dużo, oj za dużo :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasiaczku, podeślij mi na @ swój adres, bo nie wiem, gdzie go wetknęłam, a chcę wysłać torebeczkę.

    I wszystkiego dobrego z okazji!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźniłam się mocno, ale też życzę wszystkiego, co najlepsze:*
    A prezentu zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Troche spoznione sle wesole zyczenia urodzinowe. Sto lat z kredkami i farbkami :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego wymarzonego!

    OdpowiedzUsuń