czwartek, 6 sierpnia 2009

Czekolada miętowa w kropki...



... czyli innymi słowy cudne papiery z ILS projektu Ibiska. Kiedy dostałam je w swoje łapki, długo nie posiedziały w pudełku, musiałam coś z nimi zrobić :) Przy okazji było mi szalenie przyjemnie odbić na nich ptaszka, który do niedawna istniał w moim komputerze jako projekt stempla (także do dostania w sklepie I lowe SCRAP). Tak też powstała ta karteczka bez okazji kompletnie, zakropkowana na całego ;)

Jako, że posiada i guzik i wstążeczkę, to nawet nadaje się na tegotygodniowe wyzwanie u Simona :)


To make this card I used beautiful papers from ILS designed by Ibisek. They are so great that I couldn't resist to use them just after I got them :) It was great fun, especially that I also could use the bird stamp I designed for I lowe SCRAP :)

As I can see, this week's challenge on Simon's blog is buttons and ribbons so I could also put my card there ;) Also Crafty Creations has a "button" as a challenge. Come and join too! :)

Jeszcze jedna informacja - Polpomp nareszcie otworzył sklepik ze stemplami! Z tej okazji Żabcia zorganizowała słodkie losowanie :)

21 komentarzy:

  1. śliczna kropkowa karteczka a ptaszor jest rewelacyjny, dobrze że wyszedł z twojego komputera i stał się stempelkiem, zawsze bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  2. te papiery są fajne, ptaszek sympatyczny. kartka wyszła fajowa

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka jest superaśna, stempelki boooskie:))) a tym Simonem tak kusicie, że chyba sam zrobię coś papierowego, choć papiery to u mnie się kurzą ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej :O ale piękna karteczka :)))
    Ptaszek słodki, papiery mrrr :)
    Też je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ptaszek jest cudny!!! A kartka cała kochająca scrap! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) no i jest pięknie -twoje ptaszorki rządzą, są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczka fajniusia,
    ptaszor przeuroczy!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super klasse. Tolles design und schoene Farben

    OdpowiedzUsuń
  10. This is very well done! I love how the image and flowers offset the symmetry of the card.

    Thanks again for entering the Simon Says Stamp Challenge!

    <3,
    Steph

    OdpowiedzUsuń
  11. What a darling card!! Sweet little bird. Thanks for joining us at Crafty Creations!
    smiles,Deena

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam pięknie :)

    Thank you all for the lovely comments! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. such an elegant card! love everything about this card!

    thanks for joining us at crafty creations this week! hope to see you join us again soon!

    hugs mandyxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka, bardzo mi się podobają twoje proste prace, a ptak w kropki-super...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ptasiorki, kocham je okrutnie :) Niebawem pochwalę się swoją ptasiorową karteczką :)
    Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczna karteczka a ptasiek jest wyjatkowy :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka cudna !! Na pochwałę ptaszka słów mi brakuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 'no i pięknie :) ja też mam czokominta' na warsztacie aktualnie :) tyle że w kartkach to raczej kiepska jestem...

    OdpowiedzUsuń