czwartek, 27 sierpnia 2009

Kartka z drzewkiem...


... czyli zapowiadany lift z pracy Mirabeel. Kartka powstała dwuetapowo, bo po pierwszej fazie wydała mi się jakaś taka łysa (widniało na niej samo drzewko bez dorysowanych elementów), poza tym chciałam ją spersonalizować dla pewnej bliskiej mi osoby. Tak też pojawiły się chmurki, ptaszki, no i motor :) Za owocki posłużyły mi beżowe ćwieki.

Here is a card with a tree and a motorcycle. The text says: "May your wishes come true".
To make the friuits I used beige brads from scrap.com.pl.

30 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje kartki - piękne kompozycje, rysunki i kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, ten motocykl oparty o drzewko mnie powalił ...

    OdpowiedzUsuń
  3. To sie nazywa pomyslowosc! Przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza. To drzewko i stojacy pod nim motor maja swoj urok. Uwielbiam ten mixed media collage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No teraz jak ją podpicowałaś to meka kika super kartelucha!!!!!!



    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowa i taka męska ;D może przez ten motór ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba,no bardzo! to tło, drzewko urocze :) motory tez lubie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i bardzo wymowana...bardzo mi sie podobaja Twoje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motor rulez:))) Zajrzałam do Twojego sklepu na prototypie i zauroczona jestem! Te karteczki babeczkowe, i z żabą, i drzewkowe...Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czaderska! Świetne to drzewko :))

    OdpowiedzUsuń
  11. łał :)
    ślicznościowa Pasiaku!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten motor idealnie wkomponowal sie w kartke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest świetna!!!!
    super tło pomęczone !

    OdpowiedzUsuń
  14. superancka ta kartka!! aż by się chciało posiedzieć pod tym drzewkiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna, niesamowicie mi sie podoba, a motor dopełnia całości!

    OdpowiedzUsuń
  16. karteczka super!
    zresztą wszystkie Twoje prace: akwarelki, rysunki i scrapki to małe dzieła sztuki!
    Warsztat mistrzowski i pomysłowość!
    Jeśli lubisz dostawać malutkie prezenty to zapraszam Cię na mojego bloga, gdzie znajdziesz obrazek z wyróżnieniem dla CIEBIE!
    http://handmadebyjustine.blogspot.com/2009/08/ale-niespodzianka.html
    - ot, taka blogowa zabawa, ale daje duuużo radości szczególnie podczas obdarowywania
    xoxo malina

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeeeeeny jaka piękna!!! O_o

    no zgapię. zgapię na bank!

    Cudna :*

    OdpowiedzUsuń