środa, 2 września 2009

2 września i 2 lata blogowania..



... kiedy to minęło?
Z tej okazji, pragnąc podziękować wszystkim Czytaczom i Oglądaczom, przygotowałam do ściągnięcia takie oto zaproszenia. Plik zapisany jest w formacie .pdf i można go sobie wydrukować. Z tyłu karty znajduje się moje logo z adresem bloga.
Jeśli tylko się komuś spodoba taki karnecik - można go pobrać całkowicie za darmo TUTAJ.


It's been two years now since I have this blog.
To thank You all for comming and reading it I prepared a little gift. It's an ivitation card you can download and print from the .pdf file. It is free and available HERE (here is an english version of the card with the text "I invite You to..").
To start the download click the blue circle on the bottom left with a word "pobierz".

28 komentarzy:

  1. To moje gratulacje .Dwa lata to kawał czasu jest .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!!!! Serdeczne gratulacje!!!:D
    i oby tak dalej:))
    duuuuuużo twórczej weny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiaku jeszcze conajmniej dwieście!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat blogowania!!!
    A zaproszenie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ten czas leci :) Pasiaczku gratulacje :) a zaproszenie jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasiaku gratulacje!!! tak trzymaj!!
    Oby wena Cię nigdy nie opuszczała!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja życzę jeszcze wielu lat blogowania!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja myślałam ,że jakaś imprezka się szykuje :DDD
    i już się zaproszona poczułam :DDD

    cudne dwa latka - piękny wiek!
    i następnych twórczych !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! weny na kolejne 222 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULACJE!!!
    Życzę weny, miłości i czego tylko zapragniesz.
    zaproszenia świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat, sto lat... aby dalej było tak inspirująco u Ciebie jak dotychczas!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak fajnie!!!!
    Przyda się napewno, zwłaszcza dla kogoś, kto jest zawsze niewyrobiony i niedługo ma urodziny dzieci... Ciekawe kto to może być????? hmmmmmm
    Wszystkiego najlepszego blogu, a Pani niekończącej się weny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez czy z zaproszeniem i tak będziemy wpadać tutaj!!!
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratki!!!
    i całusów moc!
    weny, weny - aby zawsze dopisywała
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasiaczkowy, pomysłowy Dobromirze :) Cudowne zaproszenie. Za wszystkie skarby z Twojego bloga wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zaproszenie - dziękuję za możliwość korzystania z niego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje!!!Następnego twórczego roku życzę ... i następnych lat.
    Świetne zaproszenie!
    Mój blog w tyma samym dniu ma urodzinki-roczek:)
    Pozdrawiam ... i jeszcze twórczej weny życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniams karnecik....., a potem będziemy wyglądać jak Pańcia z bloga Nowalinki:)
    Gratuluję Pasiaczku tych 2 latek i proszę o kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna kartka, cudna babeczka... dziękuje i życze kolejnych rocznic, a tak btw piękny stempel byłby z tej babeczki... echh się mi zamarzyło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz ja.
    zapraszam po odbiór wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwa lata! :) To świętujemy! :)

    Piękne to zaproszenie. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę wielu lat przyjemnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję urodzinek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam po odbiór wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!!! Lata dwa, paski dwa, calej zebry zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego dwulatku!!
    Zycze duzo jeszcze energi kreatywnej na kolejne lata blogowania !!!

    OdpowiedzUsuń