sobota, 19 września 2009

Już za chwileczkę, już za momencik...




... w Polpomp'owym sklepiku będzie można nabyć stempelki stworzone na podstawie moich rysunków :) Znajdzie się tam coś dla miłośników wróżek jak i wesołych obrazków.
Ja już swoje egzemplarze mam i gorąco polecam! Stempelki wykonane są idealnie - ładnie się odbijają i dobrze kleją do akrylowego bloczka :)

Z okazji wydania tej edycji stempli mam dla Was niespodziankę :)



Każda osoba, która wpisze się pod niniejszym postem oraz zamieści na swoim blogu informację o zabawie wraz z linkiem zwrotnym do tej wiadomości, będzie brała udział w losowaniu stempelka z wróżką, która widnieje na obrazku powyżej. Można oczywiście zamieścić u siebie owy obrazek :)
Czas do 3 października, a losowanie 04.10 :)
Wszystkim życzę szczęścia ( o ile jacyś chętni się znajdą ;) )


In one moment Polpomp shop will release acylic stamps based on my pictures. You will find there 3 faires and 4 funny characters.

To celebrate this fact, that I'm really happy about, I'm organizing little CANDY in which you can win one stamp with a fairy on the flower. To entry - just leave a comment on that note and link to this post. You may put the picture with a fairy (above) on your blog.
You have time till 3rd October. I will draw a winner on 04.10.2009.
Good luck everyone!

U Owcy i Xiarejki również piękna niespodzianka :)
Także sklep scrap.com.pl ma coś fantastycznego do rozdania :)


152 komentarze:

  1. Ja pierwsza, pierwsza :)))
    Gratuluję zdolny Pasiaczku :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja druga?!
    GRATULACJE!!! Czekam...
    Buziole:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. że nie będzie chętnych? cha cha cha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale piękne! no nie no nie bede musiała kupić chociaz jeden!!! gratuluję stempelki są naprawdę boskie!!! aniołek i wróżka tuż za aniołkiem - tak tak widzę je już niedługo u Mnie :)
    info o zabawie u mnie: http://kasiulkowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja trzecia :D

    Gratuluję niezmiernie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. no dobra :P to czwarta hehe ;) :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. nieśmiało też spróbuję szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  8. "o ile się znajdą jacyś chętni"? Kochana nie martw się ja na pewno chętnie przygarnę te cudeńko! Serdecznie gratuluję własnej kolekcji stempli.
    Info u mnie na blogu w pasku po lewej stronie. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje obrazki zachwycały mnie już wcześniej. A stempelki mnie uszczęśliwiły!
    Staję w kolejeczce po jeden z nich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne!!!! Szczególnie ta pierwsza seria, serdecznie gratuluję Kinguś!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaaaaaa jakie piękne :):):) ten nieśmiały aniołek jest przesłodki !

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne stempelki!!! obłędnie cudne!!! ja też chcę!!! szczególnie ta piersza seria mi się podoba, ale wróżki też cuuudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakieś słodkie stempelki:D Super! Gratulacje!:) Ja też się piszę oczywiście:)


    Pozdrawiam Joasia:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, gratulacje!! Zdolna bestio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uo matko, alez to fajna wiadomosc! gratulacje z wieeeelkim usmiechem!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!
    Chętnie zobaczyłabym ten stempelek u siebie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny pomysł!!! Na pewno stempelki się spodobają :)
    Grstuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję. Zakochałam się w tych stempelkach jak tylko zobaczyłam.
    Ustawiam się więc w kolejce grzeczniutko ....

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny stempelek :-)
    http://bewix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudne te stempelki! Chętnie się zgłoszę, zwłaszcza, że w swojej kolekcji nie mam jeszcze ani jednego stempelka:( Moze ten będzie pierwszy? pozdrawiam gorąco, informacja w kolumnie bocznej

    OdpowiedzUsuń
  21. Wróżkom się nie odmawia przeciez, wieć sie ustawiam w kolejce chętnych (tych, których podobno miało nie być!). z pozdrowieniami dla wróżkowej Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje i oczywiscie ustawiam sie w kolejeczce po stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe są :)Jestem pod wrażeniem:)Teraz będę o nich marzyć dzień i noc...ach może los będzie łaskawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne stempelki. Zazdroszczę talentu.
    A info o Twoim rozdawnictwie tutaj: http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne stepelki! Chcę taki! ;)

    http://tercepsowykatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję bardzo! I oczywiście ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne te stempelki!Gratulacje!!!Dla takiego cudeńka warto cierpliwie czekać:)A może .......:)?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też może spróbuję, a nóż wróżka przyniesie szczęście?!
    Z miłą chęcią umieszczę info. w poście:)
    Prosimy o więcej stempelków, rysunków, karteczek itd...
    Ogromnie cieszą oczy i pozytywnie doładowują!!!
    http://handmadebyjustine.blogspot.com/
    xoxo Malina

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje pięknych stempli i już się ich doczekać nie mogę. A chwilowo w kolejcę staję i przytupuję nerwowo do 4.10 :D

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje! cudne te krasnale :) wrózki to ulubiona motywy mojej 5-latki
    życzę im powodzenia w sklepiku
    jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję kochana!
    Pasiaku stemple są cuuudne!

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są Twoje stempelki :D Świetnie, że polski rynek scrapbookingowy się tak rozwija i polskie scraperki mają w tym swój udział. Gratuluję :D To musi być niesamowite uczucie kiedy się zobaczy swój wkład w czyichś pracach :D

    Tak więc ustawiam się w kolejeczce choć pewnie moje szanse marne ;)

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczna kolekcja! Grtuluję!
    Ustawiam się , może się trafi..?

    Tu u mnie jest info:

    http://zakreconaja.blogspot.com/2009/09/leniwiec.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo śliczne te stemple:)
    Ustawiam się w tej ogromnej kolejce,może się uda;)
    Informacja już jest u mnie
    http://madlinka1989.blogspot.com/2009/09/jesienny-spacer.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. http://yovimessingaround.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

    Genialne stempelki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. stempelki cudne!

    zapisuję się :)

    kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty to masz talent! :)
    może mi się poszczęści w losowaniu? - notka u mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne stempelki.
    Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  39. i następna chętna :-)
    pozdrowienia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielkim podziwem i oskomą powiększam kolejkę :)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja też się dopisuję na takie śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj,oj,jak ja bym chciala :-)
    Gratuluje,stempelki sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  43. Stempelki są wspaniałe, na pewno kilka sobie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję, cudne te stemple :) Oczywiście ustawiam się w kolejce ;)
    www.by-mea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam niespodzianki:) Staję w kolejce! Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, piękne stemple, gratuluję z całego serducha :*

    Kolejne stempelki, które trafią na listę wymarzonych :))

    http://wytwornia-mamuty.blogspot.com/2009/09/pod-znakiem-sliwki.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też, ja też! :) Piękne stempelki :)

    http://coswiecej.blogspot.com/2009/09/cukiereczki-i-niespodzianki.html

    OdpowiedzUsuń
  48. marzyłam i czekałam na jakieś stempelki by Pasiakowa :)
    i się doczekałam :)
    gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tez ja tez chce :))

    http://dzwoneczek-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale śliczne stempelki !!! Gratuluję, bo Twoje rysunki są naprawdę świetne :) Ustawiam się grzecznie w kolejce :)Pozdrawiam Justyna www.robotkijustyny.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo bardzo gratuluję Pasiaku :) cudne stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatnio jestem w fazie wróżek, ciasteczek i innych typowo dziecinnych i słodkich tematów. A te pierwsze wróżko-dziewczynki to najchętniej kolekcjonowałabym nie jako stemple a rysunki!! Wytapetowałabym nimi pokój córy (bo sypialni mi mąż nie pozwoli):D:D:D:D:D hihih :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję :)!! Piękne te dzieciakowo- śmieszne stemple, na pewno na nie się skuszę, a póki co stoję w kolejce po wróżkę :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Dopisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Stempelki są fantastyczne, zwłaszcza te takie...Pasiakowe :-DD Gratuluje kolekcji i doczekać się nie mogę, aż te wyłupiastooczki zasilą moją skromną kolekcję stempli :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  56. gratuluję stempli o ustawiam się w kolejce do losowania :D

    OdpowiedzUsuń
  57. No, no GRATULACJE!!
    Piękne stempelki

    http://karola-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. super stempelki, mieć taki to ach.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniałe! Ustawiam się w kolejkę :-). Info już u mnie na blogu:
    http://vivairaku.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudo! Staję w kolejce ;)
    Link na blogu: www.strefakoloru.blogspot.com

    pozdrawiam
    myrra

    OdpowiedzUsuń
  61. gratuluję wydania stempelków są cudne, mam nadzieję, że mi się poszczęści w zdobyciu tego jedynego, pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Stworzyłaś piękną kolekcję stemplowych wróżek!!!
    Gratuluję!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  63. za czym kolejka ta stoi?
    candy!
    to ja też stoję :)


    przepiekne sa te Twoje stempelki :)

    http://kyiio.blogspot.com/2009/09/28-szesc-dni-miodowych-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowne!!

    i gratuluję sukcesu! :)

    Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne stempelki!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  66. No Pasiaku - gratulować, gratulować !!! Już zaczajam się na Wróżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. No, no super stempelki :)

    Do kolejki i ja się dopisuję :P
    http://eedith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. sliczne, oj sliczne...
    ja tez sie ustawie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj jak się tu nie skusić!!! Ale najważniejsze jest to, że bardzo bardzo bardzo gorącą Ci gratuluje kochana!

    OdpowiedzUsuń
  70. gratulacje:) ja też ustawiam się w kolejce:) cudne stempelki:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne stempelki!!Zapisuję się do losowania. Zapraszam do mej skromnej galerii.
    http://azuremmart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne te stemple! :o)
    Chętnie bym sobie postemplowała tu i tam taką wróżkę ;o).
    Pozdrowienia!

    http://jaspisowa.blogspot.com/2009/09/oby-if-only-it-were-so.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję udanych stempelków i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Będę krzyczeć: stemple są PIĘKNE!!! Aż się zmobilizowałąm do kolejnego wpisu, żeby się załapać na wróżkę :)
    Buziaki Pasiakowy stworku. Gratuluję cudownej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne stemple. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też się ustawiam grzecznie! Piekności!

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję, Pasiaczku!!!! Bardzo się cieszę i grzecznie staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  79. to ja też grzecznie stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  80. Pasiaczku na takie cudeńka to chętni zawsze się znajdą, jak mogłaś w ogóle mieć wątpliwości;)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  81. pisze sie i ja:)
    bo bardzo lubie wrozki i rudzielcow:D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  82. Pasiaczku, ja też bym chciała :)
    www.nannala.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję stempli :)
    mhmm, mieć taki autorski...(jeszcze najlepiej z autografem :D )

    info zostawiłam na http://virlomi.multiply.com/photos/album/45/CANDY_do_schrupania i na pasku na blogu

    OdpowiedzUsuń
  84. chętych wiele...i zapewne nie skończy sie na mnie!!:0)gratulacje, stempelki super!!:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Oj byłabym szczęśliwa gdyby szczęście uśmiechnęło się właśnie do mnie. Bo o jakichkolwiek zakupach przydasiowych mogę zapomnieć... weselisko :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mniam mniam :)) Pewnie, że próbuję!

    www.mollownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. o jej, właśnie spełniają się moje marzenia, od dawna chciałam mieć chociaż jeden twój rysunek, a tutaj proszę, można mieć nawet stempelek; oczywiście ustawiam się w tej kilometrowej kolejce i liczę na odrobinę szczęścia

    http://samara84.blogspot.com/2009/09/53-candy-u-pasiakowej.html

    OdpowiedzUsuń
  88. Stempelka nie chcę, ale musze napisać, że te na pierwszym zdjęciu są BOSKIE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. jeszcze ja!! jeszcze ja!! chętna na stempelek:)))
    http://madewithlovebyjola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. o matko :) ja się zapisuję, UWIELBIAM PANI RYSUNKI!!! po prostu marzą mi się wszystkie... szkoda, ze mnie na żaden dla Gwiazdek nie stać... moze chociaż poszczęści się ze stempelkiem...
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Pasiaku, moc gratulejszyn dla ciebie:) a ja ustawiam się w kolejce za stempelkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Uff, jeszcze zdaze! Dawno mnie tu nie bylo, a takie rewelacje!

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętna numer 101 ( a miało nie być zainteresowanych???)
    Piękne stempelki.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  94. och moja córa byłaby zachwycona takimi wróżkami, gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Niektórym stemple to juz nie przysługują wiem, ale ja nie dla siebie, nie, nie, dla kogoś, kogoś innego, zupełnie innego takiego tak tak.....

    OdpowiedzUsuń
  96. No nie mogę się nie wpisać pod tym postem :) Cudne te stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję stempelkowego sukcesu i pomysłu. Z niecierpliwością czekam na szczęśliwe losowanie :-)
    Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  98. To ponad tym komentarzem to moje: Safrin :)
    http://bye-bye-monotony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. i ja i ja, stempelki genialne! jesli tu nie wygram to z pewnością kupię ;P

    OdpowiedzUsuń
  100. No proszę jak to ładnie się można wykazać, śliczne te stempelki też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  101. gratki kochana!!!!
    i aż mnie swedzi język napisać NO W KOŃCU !!!!!
    oczywiście na blogu info już jest :*

    OdpowiedzUsuń
  102. Cuda i śliczności - no musze spróbować szczęścia:)))
    Serdeczności od Alienory
    http://sop.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  103. Haha, ja zamykam tyły :)
    Pasiaku, świetne stemple, niedługo dorwę je w swoje łapki :)
    Gratulacje pasiaste :**

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się! Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. wpisuje sie i grzecznie czekam na wyniki , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. aaaaaaaaaaaa ja jestem chętna! przepiękne stempelki gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń
  107. to ja tylko jeszcze z gratulacjami wpadnę, bo chyba nie składałam - fantastyczna kolekcja!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. Rewelacyjne te stemple! Masz talent, kobito!

    OdpowiedzUsuń
  109. o rany, jaka koleja! która to jestem? 118!? matko :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. i jeszcze ja! i ja!!!

    www.mana-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Ale kolejka!I wszyscy chętni, dopisuję się też, choć szanse chyba marne!

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratulacje !!!!
    Ustawiam się w długiej kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. ja też chętnie postoję w kolejce:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  114. To i ja spróbuje szczęścia i... bardzo bardzo gratuluję!
    Stempelki są super!

    OdpowiedzUsuń
  115. no to w kolejeczke po choć nadziei troszeczke:) zapraszam:
    www.edzia-goodies.blogspot.com
    pozdrówcia

    OdpowiedzUsuń
  116. Great candy!!
    I linked your candy on my blog (sidebar) with a picture. Thanks for the chance to win this candy!
    Hugs, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  117. Może i mnie się cosik dostanie? :)
    mamaprojekt.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękne stemple!!

    Może mi się poszczęści :)?

    OdpowiedzUsuń
  119. dołączam do kolejki, możę szczęście dopisze, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękne rysunki tworzysz a teraz i stempelki :) Super
    Przyłączam się do candy
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Śliczne, takie niepowtarzalne...
    chętnie wypróbuję...

    pozdrawiam
    monia-xyz

    http://monia-prace.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. gratulacje! :)
    a po takie słodkości zgłaszam się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie martw się, chętnych jest w nadmiarze, a ja jestem jedną z nich. :)
    http://cat-booking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Gratulacyjki.. i ja również się ustawie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratuluję i choć zaczynam dopiero ze stempelkami - zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  126. www.kasiek-art.blogspot.pl

    kaśkowi sie zaświeciły oczęta i niecierpliwie czeka na losowanie^^

    OdpowiedzUsuń
  127. ja jeszcze nie mam takich stempelków...:(

    OdpowiedzUsuń
  128. gratuluję , świetne stempelki wg Twojego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  129. WOW!!!!
    Fantastic candy!!!!
    Very beautiful stamps!!!!
    Thanks for the chance to win!!!
    Linked On my sidebar.
    Welcome to my blog and THANKS!!!

    OdpowiedzUsuń
  130. Piękne są te twoje rysunki. Zawsze lubiłam elfy

    OdpowiedzUsuń
  131. Jestem na końcu ale jak mówią ostatni będą pierwszymi. Gratulacje elfy są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  132. także ustawiam się w kolejce :P

    OdpowiedzUsuń
  133. Może jeszcze zdążę? :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Świetna wróżka! Zapisuję się do losowania.
    Pozdrawiam :)
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Jakie super stemple. Bardzo smieszne te na gorze. Mam link na moim blogu:

    kamadesign

    OdpowiedzUsuń
  136. I bardzo chce spróbować szczęścia. Mój link http://makarona-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. zdążyłam jeszcze
    http://kasiekwart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. A ja jeszcze zdążę :)? Bo bardzo bym chciała...

    Info u mnie

    OdpowiedzUsuń
  139. i ja sie dopisuje na ostatni dzwoneczek ... :))

    OdpowiedzUsuń
  140. ja również się dopisuję

    www.cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Hi! lovely blog candy!! thanks for the chance to win :) Im going to link your blog right now!

    Here is my blog.I also have a blog candy if you want to enter click there! :)
    Hugs
    Agus

    OdpowiedzUsuń
  142. śliczne, naprawde. To ja też się wpisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń