sobota, 17 października 2009

Jeden motyw, podobna okazja...




... a trzy kartki zupełnie różne powstały ;)

Okres dzieciowy wokół mnie w pełni - pojawiają się kolejni obywatele świata - i wypadałoby kilka słów do owych obywateli i ich rodziców wystosować ;) Spięłam się dziś w sobie i sprodukowałam karteczki do niesienia tych kilku słów i myśli. Właściwie wszystkie materiały to kombinacja staroci z dna pudełka i nowości od Endiego (m.in. cudowny kakaowy tusz, który uratował mnie przed brakiem brązowej odbitki ;)).

No, to tyle dobrego na dziś. Więcej notek nie planuję ;)


All around me there are coming new children to the world, that's why I made 3 different 'welcome baby' cards using just one stamp :) Most of the papers were just waiting for that moment in the box something like 1-2 years ;)

12 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi sie 3 karteczka taka caffe latte;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda ma swój urok, klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe te Twoje karteluszki, Pasiaku :) Każda w zupełnie innym stylu, a już te małe stopki...boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się też trzecia najbardziej podoba, ale każda ma w sobie "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki są cuuudnościowe Pasiakczku!
    of course różowa jakoś najbardziej mi do gustu przypadła ;)
    A ta zawieszka stopkowa- przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowe karteczki ale najbardziej podoba mi się 3:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na mojego bloga http://samara84.blogspot.com/2009/10/65-mia-niespodzianka.html po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń