niedziela, 4 października 2009

Tarrraaammm!!! - czyli losowanie :)

Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiej ilości uczestników zabawy. Dziękuję Wam pięknie za wszystkie miłe słowa i chęć uczestnictwa :)

To be honest I didn't expect so many people that join my stamp candy. Thank you for that and all the nice words.

Ok.. żeby nie przeciągać.. Wyniki :)
Ok.. and here's the winner:


video

Serdeczne gratuuuulaaaacjeeee!!!!

Tu WERSJA NA VIMEO, dla tych, którzy maja problem z odtworzeniem filmu na Blogspocie.
The film on the VIMEO for those, who have problem with watching the film on Blogspot.

To teraz czekam na adres, na który mam wysłać stempelek :)


A tu słodkości u innych:
- filcowy ptaszek u Ani
- cudny krolik u Moniki


34 komentarze:

  1. haha :d gratulacje mnie rozbroiły :DD

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie video niedostępne, tak napisano mi na czarnym ekranie.Komu gratulować?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne losowanie!!! Ludek gratulujące EKSTRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesciara!

    Gratulacje powalaja na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanej szczęściary !!

    Brawa dla Ciebie za pomysłowość, ba innowację w technice losowań.
    Kubek fajowy!!
    i ludek gratulacjowy!!
    Pozdrawiam i dziękuję za banana w gratisie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwycięzcy :-) Pasiakowa rozbroiłaś mnie cha cha cha Super pomysł :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinguś filmik mnie powalił!!
    jest przeuroczy
    hehe
    a krasnoludek gratulacyjny- prześwietny!!!
    cudnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!! ludek też mnie rozbroił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cococ gratulacje, ale to wszystko nic, krasnal mnie tak zabił, że wszystko inne jest dziś nie ważne hahahahahahah no kosmos!!!!!!

    Pasiaku będziesz pożyczać na losowania???? hahahahhahahha niech on bedzie taki dyżurny plis pliiisss


    hahahahhahahaha


    no cudny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne losowanie ! Gratulacje dla zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny filmik:)))
    Coco, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. dla samych gratulaCJI warto byłoby wygrać ::):)
    ludzik bombowy, a kubek fajowy
    eeehhhhh rymneło mi się
    pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulejszyn! :D

    No a skomentować muszę... no muszę - KUBEK BOSSSSSSSSSKI O_o

    szał ciał... zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję zwyciężczyni.
    I gratuluję ludka gratulacjowego i super filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne losowanie, gratulacje dla szczesciarza!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah no filmik pierwsza klasa!!!!
    gratulację dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coco, gratuluję i zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja gratuluję, pomysłu na losowanie i ślicznego "gratulacyjnego" krasnala...a i oczywiście wylosowanej Szczęściarze też!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję wszystkim komentującym za gratulacje, dzięki temu potwierdza się cynk, że ja zostałam wylosowana :) niestety, filmiki dla mnie są niedostępne, buuuu :((( a zdaje się ciekawe jakieś ;)

    no i oczywiście cieszę się ogromnie i dziękuję pasiaczkowi!!! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, i dla szczęściary i dla autorki stempelków!
    Mnie najbardziej spodobały się Twoje charakterystyczne "słodziaki"- cuuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla samych "gratulacji" warto było wziąć udział w tym konkursie! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten filmik :D:D a ten hipek gratulujący :D:D pasiaku, jesteś optymistka niepoprawna, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale się uśmiałam jak zobaczyłam tego z gratulacjami :))

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny ten filmik, a te gratulacje to mnie powalily :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do mnie Kochana po odbiór wyróżnienia*

    OdpowiedzUsuń