sobota, 17 października 2009

Wędrujące marzenia...

... czyli album Chwilki "M jak Marzenie". Dofrunął do mnie niedawno, a wpis w zasadzie sam się zrobił nawet nie wiem kiedy, bo ostatnio mój świat stanął na głowie i do tego zaczął jeszcze wirować ;)
W roli głównej papier ILS zaprojektowany przez Annę-Marię, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Wszelkie plamy i kolorowe paciaje idealnie mi współgrają z akwarelkowymi tworami, dlatego i tu musiał się pojawić :)

Another round-robin album that came to me. It's title was "D like Dream" and I draw my head full of thoughts and dreams ;)

10 komentarzy:

  1. Cudny, radosny wpis albumowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeuroczy!
    i taki optymistyczny:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i do tego taki bardzo, bardzo Twój!
    ...a papiery też mi przypadły do gustu, tylko czas nie chce się, jakoś tak wcale rozciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. a własnie chciałam napisać że takie ładne kolory... :) ahhah

    świetny wpis!baaardzo mi się podoba, nie tylko kolorystycznie, ale też formalnie; no i ilustracja genialna; wszystko doskonale ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny wpis!

    Jak ja bym chciala umiec tak pieknie pisac (o charakter pisma mi glownie chodzi ;)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj fantastyczny wpis :) uwielbiam Twoje rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie będę już mogła pooglądać z bliska... Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasiaczku, to marzeń spełnienia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny!! I ilustracja i treść i papier :). Piękny też temat. Jak rzekł P. Coelho: "To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące.".
    Dlatego też lubię kroczyć w chmurach ;).

    OdpowiedzUsuń