sobota, 5 grudnia 2009

Kalendarz dla Tores


Dzięki Tores mam zdjęcia kalendarza - jednego z mikołajowych prezentów, który jej podarowałam. Kalendarz sam w sobie może niezbyt oryginalny, ale na każdej z kart jest specjalny obrazek, który rysowałam specjalnie do tego projektu. W pewnym momencie zwątpiłam, czy zdążę ze wszystkimi 12 obrazkami ;) Na szczęście się udało i zmontowałam całość na czas :)
Poniżej rysunki, które się w nim znalazły. Grudniowy będzie w niedalekiej przyszłości - przed Bożym Narodzeniem ;)

Thanks to Tores here are the photos of one of the gifts I made for her. It is a calendar with my drawings. Below you can see the rest of the pictures - the one for the December will be soon - nearer the Christmas time ;)

22 komentarze:

  1. kalendarz Pasiasty jest mega wyczesany!!!
    Cuuudny po prostu!
    Ach i och :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam absolutnie unikatowy kalendarz! :D Specjalnie dla mnie obrazki rysowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tores, zasapałam się z zazdrości ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tores, ty szczęsciaro, jakbym taki dostała to bym sie najpierw posiusiała z zachwytu, potem wpatrywałabym się w niego przez niemożebnie długi czas, a na koncu wybudowała ołtarzyk, żeby miał gdzie stać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity!!!!! Tores zazdraszczam!!;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, zazdraszczam nowej posiadaczce! ;) Jak zwykle świetne rysunki! Tym razem tym genialniejsze, że jeszcze dopasowane do pory roku :). Genialny kalendarz.
    Stęskniłam się za Twoimi obrazkami i nie spodziewałam się aż takiej ich petardy! ;).
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że będziesz częściej się pojawiała :))

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKI!!!!! Zazdraszczam Tores okrutnie. Cudne rysunki Pasiaczku :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. rysunki fantastyczne, a całość kalendarza prezentuje się... oh, brak mi słów, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak nie jest Oryginalny!!!
    jest i to w 1678 % jest cały Twój Pasiakowy !!
    ech piękny !!!
    Oli ZAZDRASZCZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie cuuuudne obrazki!!! ale szczęściara z Tores!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER!!!!Piękne obrazki! Och i ach...wzdycham z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  12. kalendarz jest zachwycający!!!!
    uważam że powinien iść do druku i podbijać Nasze domostwa!!!

    CUdnie ze wróciłaś na blog, bo miło się tu zagląda jak się coś dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest zajebisty!!!
    Wrzesień the best :))
    ZAZDRASZCZAM okrutnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczaczki, Tores szczęściara :)),
    suuperowy kalendarz jej się dostała

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarz jest obłędny.Oj zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale czad! Super wygląda, az pozazdrościłam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojaaaaaaaaaaacie !!! Ale odlot !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. siedzę i palce gryzę z zazdrości :):) prześliczny kalendarz. Z takim żaden miesiąc nie będzie już smutny nawet w największa chlapę :)
    Pasiaście optymistyczny !!!!!!! a może zrobić wersję dla reszty swiata ??????? :):):) mam takie specjalne miejsce w pokoju córki

    OdpowiedzUsuń