sobota, 5 grudnia 2009

Świątecznie


Uff... wrzucam nareszcie kartki z zeszłotygodniowego spotkania zachodniopomorskich czarownic papierowych ;) Udało mi się wtedy wyczarować całe 3 sztuki kartek, które widać powyżej.

Poza tym było wesoło i już świątecznie - z prezentami, barszczem i pierożkami :) Oczywiście nie zdążyłam obfotografować, cóż tam wymyśliłam dla Tores, bo podarunki były wykańczane na ostatnią chwilę. Dostałam też całą górę pięknych rzeczy od dziewczyn. Było cudnie :)


Uff.. finally I have time to make a note and show you the Christmas cards I made a week ago. We had a little christmas meeting with the scrapping girls from my city, as we could have no time just before the Christmas. We had a wonderful time making cards, giving presents and chatting :)

5 komentarzy:

  1. Karteczki są magiczne, bo mają mega harmonię kolorystyczną!!!!
    Na focie nie widać tego wcale a wcale!!!! Foch


    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki, bardzo świąteczne i zimowe, z odrobiną złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki pięknie Ci wyszły :)))
    Spotkania i prezentów zazdraszczamy ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne a ta trzecia podbiła moje serducho najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń