niedziela, 13 grudnia 2009

Szczecińska Pastorałka




Specjalna i wyjątkowa, bo nietypowa i pierwsza polska miejska Pastorałka, napisana przez Krzysztofa Czeczota dla Szczecina i jego mieszkańców z życzeniami od nich dla całego świata.
W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w nagraniu wersji ze Szczecinianami i gdzieś tam w tłumie słychać mój głos ;)

Dla Was specjalne życzenia z Mikołajem :)


The very specjal song written by Krzysztof Czeczot with Christmas wishes from the citizens of Szczecin to the whole world :)
I had the opportunity to be on the recording and I'm the one who sings in the choir sections ;)
Merry Christmas! :)

5 komentarzy:

  1. Jeżeli dla wszystkich, to dla mnie też... Dziękuję;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki!
    familiarnie się zrobiło :) i za rodzinką ckni mi się teraz...

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj, naj, naj na Święta i Nowy Rok!!! :-D
    Pozdrawiam, M.

    PS. Dziękuję za przepiękną świąteczną karteczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Bożego pokoju na najbliższe dni i dni Nowego Roku 2010

    OdpowiedzUsuń