niedziela, 7 lutego 2010

"muszę się nauczyć latać"


Tak mnie jakoś wczoraj wzięło na kartki z brązowo-kartonikową bazą. Natchnęłam się kolażem co to stoi sobie na półeczce przy biurku, a otrzymanym od Cynki, która potrafi zaklinać słowa (pochwalę się, jak słońce pozwoli mi zrobić jakieś ładniejsze zdjęcie). Odważyłam się pociąć balonowy papier i od tego zaczęło się wczorajsze klejenie i kartkoskładanie. Efekt powyżej :)
Dziękuję Cynko!

Yesterday evening I spent creating some brown cards. I was truly inspired by the Cynka's work I received some days ago (will show you when the sun will come to my window :) ).

The text on the cards: 1 - taste the life, 2- key to the happiness, 3 - dream (actually "let the dreams take you" but it's hard to translate it directly as it is an idiom)

7 komentarzy:

  1. Świetne są, pełen konkret :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, a ta z balonem najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne!!! przez treść, formę..przekaz!!!

    super, ze balonowy pocięty :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uła jakie fajne - smakuj życie mój fav nad favy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie niesamowite, ale balonowa natychmiast skradła moje serce :).

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne kartki! świetna zabawa słowem i obrazem - fantastyczny przekaz :-)

    OdpowiedzUsuń