piątek, 5 marca 2010

Anielsko cierpliwej Klarze...


... sprodukowałam wreszcie obrazek na zamówienie. Mam nadzieję, że się spodobał (jeszcze raz przepraszam za długi termin realizacji....).

Poza tym powoli wracam do ludzi żywych, wygrzebując się z zawirowań czasoprzestrzennych. Ostatnie wytworzone rzeczy były specjalnie na kiermasz i tam większość szczęśliwie znalazła swoich nowych właścicieli. Zdjęć oczywiście brak lub są w niedostępnym mi obecnie aparacie, z uwagi na to, iż kartki i broszki powstawały dosłownie tuż przed - lub nawet na - kiermaszu ;)
Mam nadzieję, że niedługo powtórzy się podobna impreza, bo było niesamowicie sympatycznie, a ja przy okazji zapałałam po raz kolejny miłością do ceramiki i teraz tylko szukam wolnej chwili, żeby pobawić się gliną ;)

Na dziś tyle. Daję znak życia i wracam się jakoś zorganizować, skoro mam wreszcie wolny weekend ;)

Aaaaa!!!! Jeszcze jedna informacja! Bardzo pozytywna!
Pamiętacie małą Nelę, o której pisałam wcześniej? Dzięki pomocy ludzi o dobrych sercach Nela przeszła właśnie operację i będzie mogła mówić! Więcej informacji możecie przeczytać tutaj.



For the last days..well - weeks, I've been very busy and had a lot of work at the office. The only thing I made lately was the picture above ;)

Just before that freaky time I was on the great event that took place in my city - it was a handmade market and I had lots of fun there selling some of my cards and brooches. Of course I don't have a photos of the things I made, as I was creating it just before the event ;)

Ok. That's all from me for today. Have a great weekend! :)

7 komentarzy:

  1. obrazek jest świetny! bardzo kolorowo-pozytywny :-)
    ehh - takim pięknym latem z niego bije i anielskim spokojem... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna sielka atmosfera, a uśmiech sam pcha sie na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sielsko, anielsko1 Cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ wiosennie!!!!
    ba! LETNIO nawet!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny banerek :) ale jakże mogło być inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daję szybkiego buziola :*:*

    OdpowiedzUsuń