piątek, 26 marca 2010

Przeprowadzka


Nie ma mnie tu, nie ma mnie tam, bo się właśnie przeprowadzam.. param pam pam :)

Zmieniłam adres zamieszkania i jeszcze wszystko organizuję. Kartony prawie rozpakowane - teraz trzeba to wszystko jakoś poukładać i sobota zapowiada się sprzątająco ;)
Szczęśliwie za oknem wiosna i żyć się chce! :D
Uwielbiam to wesołe słoneczko! :)

Pozdrawiam TuZagladaczy cieplutko, pędząc kończyć pracowy tydzień :)
Miłego weekendu!


I'm moving home that's why I'm almost nowhere on the net ;)
Still there are some boxes to unpack and lot of things to be organized in the new place.
Hopefully the spring has come and the sun is shining :)

Have a nice weekend! :)

14 komentarzy:

  1. powodzenia w takim razie w organizowaniu wszystkiego!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy parapetówka? :)Wskakuję w łódeczkę i w kilka dni Odrą dopłynę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ho,ho zazdroszczę :) ja cichutko marzę o rozprostowaniu skrzydeł :P ,ale może ..kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam nadzieje, ze na lewobrzeże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, parapetówa będzie ;p
    Udanego aklimatyzowania się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Pasiaku przenosisz domek, Hania się zdziwiła:
    - taki mały ma???????

    hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za przeprowadzke, to duzo pracy ale i przyjemnosci z urzadzaniem nowego miejsca...!

    Pozdrawiam. M

    OdpowiedzUsuń
  8. To Powodzenia i sił duuużo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahah pram tam tam i jak tam?
    hahahahahahah
    nie zazdroszczę pakowania ale rozpakowywania tak, uwielbiam urzadzać, ustawiać i odkrywać nowe zapomniane rzeczy ahhahaha
    buziak Pasiaczku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam cieplutko Pasiaczku :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. To pochwal się nowym miejscem :)))

    Zdrowych i spokojnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świąteczne uściski Pasiaku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super Pasiaczku:)
    uwielbiam przeprowadzki, a szczególnie wiosną:):)

    OdpowiedzUsuń