niedziela, 18 kwietnia 2010

Zaległych kartek...





... zdjęcia wreszcie otrzymałam, bo uwiecznione były nie moim aparatem. Kartki gdzieś z okresu..hmm.. lutego pewnie :) Robione niedługo przed kiermaszem z wykorzystaniem materiałów ze scrapcomupeelu oraz stempli Polpompu ;)
Wrzucam, ku ich archiwizacji na blogu, żeby mi gdzieś znów nie uciekły ;)
Nowe rzeczy pewnie niebawem, bo udało mi się już jakoś zorganizować w nowym miejscu :)

The cards I made quite long ago.. something in February I guess. Finally I got the photos of them, as their were made with a borrowed camera ;)

A w Zaciszu coś dla miłośników czytania - Paryżanka do wylosowania :) Więcej informacji na blogu Magdy :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne. Taka z rybką za mną chodziła 0 kupiłam nawet spinacze -złote rybki, ale nie wpadłam na tak trafny napis, jak u Ciebie ;) "Pomyśl życzenie" jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna złota rybka na nutkowym tle!! To tez stempel? :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna złota rybka na notkowym tle!! To też stempel? :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Diablo:
    Złota rybka jest wycięta z papieru i wytuszowana na złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ptaszorek w buciorkach jest mega odlotowy :)

    OdpowiedzUsuń