niedziela, 23 maja 2010

Hurtowo...

... wrzucam kilka rzeczy, które powstały w czasie, gdy mnie nie było w przestrzeni wirtualnej ;)
Niezbyt tego wiele, bo doba ostatnio mi się dziwnie kurczy ;)

Here there are some things I made recently.


Na pierwszy rzut dwa wpisy do albumów wędrujących.
Zielony jest o nastrojach i emocjach, natomiast drugi o tym, co sprawia, że mam słońce w serduchu w pochmurne i deszczowe dni ;)

Firstly -two round-robin albums. The green entry is about the emotions (with a fragment of the song) and the other about the tings that make me happy in a cloudy and rainy days (that would be mostly dance and music ;) )




Następnie wykluło się parę nowych - ze starego, pokazywanego już wcześniej wzoru - ptaszorków i innych wesołych broszek :)

Next things are the funny felt brooches I made ;)


A na koniec pochwalę się cudowną niespodziewanką od Michelle, która motywuje mnie do codziennego działania ;)

The last - but not least - a gift I received from Michelle :)



I jeszcze kilka bazgrołek w szkicowniku.
To by było tyle na dziś ;)
Miłego weekendu!

W Zaciszu natomiast pojawił się wątek kryminalny... ;)

And some sketches on the sketchblog.
That's all for today. Have a great weekend! :)

6 komentarzy:

  1. Świetne są te broszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba wpis o emocjach!
    te profile...
    damski zielony to już w ogóle... jest boski... uwielbiam takie twarze

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wpis zielony powala:), a broszki rozbrajają :)
    rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpisy suuuuper!!!
    Brochy zajepozytywne!!!

    Trochę Cię brak Pasiaku w tej wirtualnej spejs, trochę mocno...

    :chomik zasmucony:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wpisy, zwłaszcza te nastrojowe :)
    A filcaki słodziaszcze na całego, ale się do mnie uśmiechają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam straszne blogowe zaległości, więc dopiero dziś trafiłam na tego posta :) Scrapomakatka niech motywuje nieustannie! Broszki przepiekne!

    OdpowiedzUsuń