sobota, 3 lipca 2010

Moje miasto i sezon na wyprzedaże


Wymiana ATC u Scrapujących Polek tym razem oparta była o temat "Moje miasto", a moją partnerką była Ankan, od której dostałam klimatyczną karteczkę ze starym Olkuszem :)

Mój Szczecin jest bardzo zielony z reprezentacyjnymi Wałami Chrobrego i kawałkiem Odry; nad Zalewem Szczecińskim i oczkami wodnymi w centrum miasta fruwają ważki, a lot balonem może być zrealizowanym marzeniem (od niedawna na Psiej Polanie stacjonuje balon, gdzie można skorzystać z lotów na uwięzi i podziwiać Szczecin z lotu ptaka :) ).

Poza tym ruszył sezon wyprzedażowy w MiniART, gdzie można zanabyć kilka moich tworów (obrazki i kartki).

Pozdrawiam serdecznie!


There here is an ATC I made recently. The theme was "My City" and here it is - a green Szczecin with a representative Wały Chrobrego and Odra river. Above it there is a dragonfly you can spot near the water and the baloon you can fly to see the city from the hight :)

9 komentarzy:

  1. Widziałam to ATC, jest cudne i warstwowe, takie malutkie dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli ptaka na uwięzi...:)
    a atc jest świetne, tyle szczegółów, warst, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego ATeCiaka władze Szczecina powinny nabyć i jako grafikę albo kartkę Jest rewelacyjny !!! sprzedawać w ramach promocji !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. innego wymiaru i mój Szczecin nabrał :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak Toresie, w zupełności się z Tobą zgadzam.
    Pasiak tworzy przecudne rzeczy.
    A to atc jest mega urokliwe :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, zwłaszcza ten balon i ważka :) Świetne ATC!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś długi ten sezon wyprzedażowy... ;) Nie to, żebym poganiała, ale...

    OdpowiedzUsuń