czwartek, 5 sierpnia 2010

Znaki życia...






... daję :) I hurtowo zdjęciami macham ;)
Kilka rzeczy udało mi się w ostatnim czasie wytworzyć - czy to w ślubnym klimacie, czy też bardziej ATC. Rozpoczęłam też przygodę z glinką samoutwardzalną, która w moim odczuciu jest materiałem dość kapryśnym i nie do końca pozwala zrobić z siebie to, co ma się w zamyśle. Dzięki Dryszce i zainspirowaniu się jej pracami - lalkowa głowa łysa :)

Pozdrawiam ciepło i postaram się niebawem wykombinować jakoś więcej czasu na działania twórcze ;)


Here there is a sign that I'm still alive. Some of the things I made recently and my very first meeting with a clay and sculpting a doll. As you can see- there is only a sad head that I have to make a body for :)

A poza tym informacja dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą - Polpompowe stempelki zmieniły wirtualny image i dostępne są pod nową nazwą Lemonade - o, tutaj :)
Z tej okazji jest słodka niespodzianka dla craftowych maniaków ;)
Kilka moich starych projektów już w sklepiku jest, a cicho szepnę, że niedługo zagoszczą nowe wzory :)

10 komentarzy:

  1. Piękna ta kartka z sercem (pozwolisz że zgapię pomysł z drucikiem?)i piękne pudełko. Właśnie dziś robię jedno, niestety ogromniaste jest i nie wiem jak się do niego zabrać, ale się u Ciebie natychłam i może teraz jakoś pójdzie. W każdym razie jak coś już się urodzi, w bólach czy nie, dam znać :D
    A i maila wyślę w sprawie logo, o którym miesiąc temu wspominałam.
    Pozdrawiam,
    Ka

    OdpowiedzUsuń
  2. No cos Ty, zimowa kartka w środku lata??? Ale co tam , podoba mi sie bardzo :) Głowa wygląda poczciwie i miło z błękitnymi oczętami :)
    A to "Amberowe" pudło ładne i spore :)
    No to ja czekam na nowe wzory stempli :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Coco.nut - dzięki wielkie :)

    Kadabra - dziękuję pięknie :) Natychaj się do woli :) I jejku - przypomnij mi koniecznie w tym mailu, o co chodzi z logo, bo nie mogę sobie przypomnieć (uszy mi płoną wstydliwie)

    Nowalinko - zimowy ateciak to jest :) Na Scrapujących Polkach było wyzwanie "sporty zimowe" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no, kochana, nie znikaj na tak długo już nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka z nutkami :) Zimowy twór też sympatyczny :) I pudełeczko udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się doczekać skończonej lalki :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. AAaaaa Pasiaku!!!
    Ależ u Ciebie wysyp dobra :D.
    Kartka jest mega odjazdowa!
    A głowa... ekhem... czaderska!!!
    Macałam na żywo to wiem, zwłaszcza do twarzy jej w peruce ;P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka z serduszkiem jest piękna - wręcz doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne pudelko, ma cudne kolorki, i kartja z serduchem i nutami swietna

    OdpowiedzUsuń