piątek, 15 października 2010

Lubicie potwory?

Ja je potwornie lubię ;) Te trzy to reprezentacja całej wesołej dwunastki, która ma zamiar Was w niedługim czasie mile (chyba ;) ) zaskoczyć. Pozdrawiam serdecznie i wracam się nimi zająć, bo skaczą mi po całym komputerze :)

Do you like monsters? I do :) These 3 are the representatives of the great 12 that are going to jump from the monitor and say "surprise!" in a near future :) By now I'm going to them, as they are jumping all over my computer ;)

7 komentarzy:

  1. Kiedy je zobaczyłam uśmiechnęłam się szeroko do monitora, a pewnie o to chodziło hihi :) Pozdrawiam i czekam na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. superrrr potwory
    lubimy potwory:)bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. pilnuj potworów, pilnuj!!! są bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinga, czy to to o czym myślę? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie urocze stworki,twórz ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam pięknie :)

    Natko, nie wiem, co myślisz, ale chyba mój tajny plan właśnie spalił na panewce - bo druk by mnie kosztował dużo, a kupujący ode mnie płaciliby majątek... Myślę nad alternatywami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że lubimy :) Ja też czasem rysuję sobie stwory i potwory. Nie są takie ładne jak Twoje, ale sama przyjemność rysowania jest ważna.

    OdpowiedzUsuń