sobota, 16 października 2010

Potworny kalendarz...

... stworzyłam, ale po przeliczeniu kosztów profesjonalnego druku okazał się on pomysłem totalnie beznadziejnym. Nawet przy hurtowym (dla mnie duży hurt to już od 100szt. ;) ) nakładzie koszt ostateczny zbiłby ewentualnego klienta z nóg, a pewnie nie znalazłabym też aż tylu nabywców (zwłaszcza w czasach, gdzie kalendarze dostaje się często jako gratisy).
W planach był jeszcze jeden z aniołkami, ale nawet się za niego nie zabieram...
Tak więc zrobiłam sobie sztukę dla sztuki ;) Potwory sympatycznie mi się rysowało i składało razem z kalendarium - taki plus :)

I made a calendar with my monsters, but when I was about to print it I realized that it would cost too much and they will stay with me for the next year ;)

24 komentarze:

  1. Strasznie sympatyczne sa Twoje potwory, szkoda że koszty takie duże... Może zakładki lub kartki potworne powstaną?

    OdpowiedzUsuń
  2. moja córka stwierdziła, że też chce by takim potworem hihi najlepiej tym z ptaszkiem na głowie:):) super kalendarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiaku fantastyczny potworkowy kalendarz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wesoły, mówisz, że nie da rady??

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny kalendarz! A może warto zaryzykować?

    OdpowiedzUsuń
  6. potworny ten kalendarz!! :))
    potworzaki boskie!

    a nie myślałaś o sprzedaży w wersji elektronicznej tak by klient sam sobie go wydrukował?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki ogromne. Szukam właśnie alternatyw, jak by go tu puścić do ludzi, bo pomysł pierwszy jest niestety nie do przeskoczenia z ceną końcową.

    Nulka - teoretycznie mogę, ale żadna galeria na to nie pójdzie, bo nie mogę mieć bezpośredniego kontaktu z klientem...

    OdpowiedzUsuń
  8. kalendarz potwornie piękny :D
    sama bym taki przygarnęła
    szkoda jednak, że cenowo nie wychodzi za ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to mmoże cały rok na jednej kartce?
    starsznie by było szkoda, zeby taki projekt upadł!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana a blog, a allegro? no szkoda, bo naprawdę fajny :(
    albo tak jak Cynka pisze, jakąś wersję jednostronicową :)
    albo zrób przedsprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasiaczku kalendarz jest cudny! A może by takie poduchy potworne poszyć?? Rozeszłyby się migiem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana ! co roku mam ten sam dylemat i co roku w końcu żałuje ze się nie zdecydowałam ale teraz mam 2 pomysły
    1) maly taki cute format - chocby a5- druk całości to koszt max 12 zl + bindowanie u zaprzyjaźnionej skraperki
    2) serwisy typu zazzle czy redbbble maja opcje kalendarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalendarz bombowy. Może jednak uda Ci się coś wymyślić, bo wygląda czadersko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne te potwory, potworna radość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że uda Ci się jakąś alternatywę wymyślić, bo jest czadowy, a potwory pocieszne aż strach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. potwornie potworne te potwory :)

    jap opieram pomysł dalszych prób. jak nie na kalendarzu to dawaj na zakładkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwory są mega odlotowe, mam nadzieję że Ci się uda wypuścić ten kalendarz :)
    popieram pomysł z poduchami, bo były by fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kalendarz przesympatyczny! myślę, że nabywcy by się znaleźli, więc może mimo wszystko warto zaryzykować?

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju Kingo potworna szkoda, że nie da rady :(:(:( jeju te potwory mogłyby rzadzic w wielu domach

    OdpowiedzUsuń
  20. Your monsters are sooooo sweet.... love them. Thanks for sharing your art.

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie fajny pomysł. Szkoda, ze sama na niego nie wpadłam:)

    OdpowiedzUsuń