poniedziałek, 15 listopada 2010

Skrzaty Anity

Anita jest mamą dwójki sympatycznych Skrzatów, które mają pluszowego zwierzaka imieniem Sysyuś (jest on kolorowym wężem zrobionym jej zdolnymi łapkami). Anita poza szyciem, dzierganiem, zabawą papierem i milionem innych rękodzieł uwielbia kropki. I muchomory :)
Kiedy umówiłyśmy się między sobą na niespodziankową wymianę dzieł rąk naszych, od razu w głowie pojawił mi się wesoły obrazek, który dla niej zmalowałam. Są tu zatem jej Skrzaty i Sysyuś i kropki i muchomory, czyli wszystko razem :)
A, że nie przesadzam z tymi zainteresowaniami Anity - zapraszam na jej bloga, by podpatrzeć, co ostatnio zmajstrowała :)

Anita is mother of 2 nice pixies, who owns wonderful plush snake she made for them :)
She also loves polka dots and mushroms. When we arranged a little swap between each other I knew at once what I will paint for her. You can see the picture above - there is everything Anita loves :)


I jeszcze jedno - Sanka otworzyła swój sklepik z wełnianymi stworami! Z tej okazji rozdaje niespodzianki :)

7 komentarzy:

  1. oj normalnie gęba mi się śmieje od ucha do ucha! aż bym Cię adoptowała z tej radochy Kochana
    buziak wielki,aż mam tremę czy moje "dzieło" wywoła choć w ułamku taki uśmiech jak ten rysunek :*


    p.s. chyba zacznę być odbierana jako jakieś perpetum mobile :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny obrazek, pełen wypas, wszystko w nim zawarłaś :)

    Moje dwa od Ciebie dumnie prężą się w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek. Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo pasiakowy obrazeczek! uwielbiam Twoje rysunki ;)

    OdpowiedzUsuń