wtorek, 30 listopada 2010

Świątecznie się zrobiło...





... na co drugim blogu, więc i mnie ta atmosfera się udzieliła i powstały pierwsze w tym roku kartki (domek inspirowany magicznymi pracami UHK, ale to chyba widać z daleka ;) ).
Wprawdzie o Świętach i zimie myślałam już nieco wcześniej i coś z tego myślenia powstało nawet, ale o tym napiszę następnym razem, bo narazie jest to jeszcze tajemnica ;)

Christmas... holidays.. are almost on the every scrapbook blog I've seen recently. Maybe that's why this joyful atmosphere made me create those - very first this year - cards. Well... I'm thinking about Christmas for some time, and something had happened with those thoughts - but I will tell more about it later. It's a scrapbook surprise ;)

10 komentarzy:

  1. Pasiaku, chyba po prostu wezmę i zgapię tę Twoją czerwoną kartkę z bombkami... Totalna elegancja. Walę głową w biurko, bo ja tak nie umiem sama!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, szczególnie ta druga mi się podoba :)... ech

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudne kartki wyczarowałaś Pasiaku!
    A domek to już czad kompletny :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się zrobiło, klimatycznie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kartki, niesamowicie inspirujące... aż nabieram ochoty do działania!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękniuchne, a szczególnie ta z choinką miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie.. kurcze dlaczego ja nie mam zacięcia scrapowego:/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne karteluszki. Podoba mi się bardzo choinka cudnie ozdobiona i dzwoneczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki. Szczególnie druga.

    OdpowiedzUsuń