środa, 15 grudnia 2010

Kiermaszowo i przedświątecznie


Nic nie piszę, nic nie pokazuję, bo zarobiona jestem po łokcie (ba! po uszy nawet ;) ). Z jednej strony mam przyjemne przedświąteczne zamówienia, z drugiej - praca, praca, praca, z trzeciej - przygotowuję się do Kiermaszu (chęci i pomysłów mam masę, a czasu niestety zdecydowanie mniej ;) ).
Zostawiam zatem informację o przedświątecznym jarmarku, który już w tą niedzielę od godziny 12:00 w Piwnicy Kany w Szczecinie, gdzie się pojawię, i pędzę do "sztukowania", a do bardziej szczegółowych informacji odsyłam do strony Organizatorki :)

4 komentarze:

  1. Otrzymałam papiery, to pierwszy mój zestaw papierów, tak w całości!
    Prawdę mówiąc nie wyobrażałam sobie,że one są tak śliczne. Pozwolę sobie podłożyć je pod choinkę córce.
    Będzie miała jedną niespodziankę, bo o innych prezentach wie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież ja Ci nie podziękowałam.
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję.
    I jeszcze małe pytanko, czy taki kalendarz można gdzieś kupić? Marzy mi się 12 kartek;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu - jaki kalendarz? Z potworami?
    Będzie niedługo dostępny, ale narazie muszę siedzieć cicho ;)

    I cieszę się szalenie, że papiery przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiermasz kiermaszem ale Wesołych Swiat to zyczyc można :P
    Wszystkiego dobrego kochana :*

    OdpowiedzUsuń