sobota, 4 grudnia 2010

Świątecznie i papierowo!


Już jest! Moja pierwsza autorska kolekcja papierów dla Na-Strychu.pl!
Cieszę się niesamowicie i jednocześnie mam lekką tremę, jak zostanie przyjęta przez innych ;)
Całą możecie obejrzeć sobie tu -> http://papiery.na-strychu.pl/

Z okazji jej wydania mam dla chętnych małą niespodziankę - słodkie rozdawnictwo.
Z osób, które pozostawią komentarz pod tym postem do dnia 10.12.2010 do godziny 23.59 wylosuję jednego szczęśliwca, który zostanie obdarowany zestawem papierów. Losowanie przewiduję na 11 grudnia.
Miło mi będzie, jeśli podzielicie się tą wiadomością z innymi :)

Dla tych, którzy lubią brać udział w losowaniach - jeszcze jedno podobne odbywa się na mojej facebook'owej stronie -> http://www.facebook.com/pasiakowo
Zapraszam serdecznie!

Natomiast dla tych, którzy takich zabaw nie lubią polecam stryszkowy sklepik z przedsprzedażą całej kolekcji -> http://sklepik.na-strychu.pl/nowosci/przedsprzedaz.html


Here it is! My newest scrapbook papers collection I designed for Na-Strychu.pl!
You can see it all here -> http://papiery.na-strychu.pl/ and if you want to buy it now - make a preorder here -> http://sklepik.na-strychu.pl/nowosci/przedsprzedaz.html

I'm so happy that I decided to make a candy where you can win this collection!
Just leave a comment under this post and share the information on your blog.
The signing up will close on 10th December 23:59 and I will draw one winner the next day.

88 komentarzy:

  1. łaaał! Piękna ta kolekcja! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj super Pasiaku!!! Gratuluję i cieszę się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzis odkrylam Twojego bloga. jestes wspaniała :D zostalas moja inspiracją numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, no ustawiam się w kolejce po tą cudną kolekcję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i po cichutku staję

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczności.Jestem tu pierwszy raz, ale będę zaglądać. Oczywiście na papierki się skuszę
    http://wwwewkaka19.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna kolekcja :)
    gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są, dopiero przez na-strychu, trafiłam na Ciebie i już przejrzałam i Twój Szkicownik i tego bloga i Zniszcz ten zeszyt. Aktualnie mam ochotę biec do sklepu po zeszyt ;). No i oczywiście praaagnę wygrać, więc ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne papierki, gratuluję zdolniacho:***
    Ustawiam się szybko póki jeszcze tłumu nie ma :)
    Informację wstawiam na bocznym pasku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne papiery! Miło by miło takie dostać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem - prześliczna kolekcja! info już zamieszczam na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne papiery!!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Ja jak najbardziej takie zabawy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się, informacja u mnie na pasku: kroplaradosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak nie skusić się na takie śliczności

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam dodać że notka na blogu jest. Pozdrawiam zimowo
    http://justa35.multiply.com/journal/item/108/108

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny, bardzo klimatyczny zestawik świąteczny. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie.
    Cieplutkie pozdrowionka

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, klimatyczne papiery! Gratulacje!
    I oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne papiery - gratuluję :)
    ustawiam się w kolejce z nadzieją w sercu, a nuż się uda...

    Notka na stronce:
    http://elunia1954.multiply.com/journal/item/42/42

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kolekcja!
    Zdjęcie z linkiem na pasku bocznym:
    http://fojaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Śliczna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się grzecznie w kolejce :-)

    http://katarzynap.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję takiego debiutu...zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Papiery super - to chyba najładniejsza kolekcja świąteczna jaką widziałam. Oczywiście z radością stałabym się jej posiadaczką. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne papiery dlatego jak najbardziej ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo piękne papiery :) Gratuluję z całego serducha debiutu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna kolekcja i gratulacje z okazji jej emisji:D życzę Ci kolejnych takich sukcesów i oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje kolekcji i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż za wspaniała kolekcja :) Gratuluję :) i wpisuję się na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniała kolekcja pisze się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje bo kolekcja śliczna!Staję grzecznie w kolejce :-)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! zabawy typu słodkości lubię :)zapisuję się więc .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. No kto jak nie ja?

    Ja, ja!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne pastelowe kolory tej kolekcji! Gratulacje dla Ciebie z okazji jej wydania!!!
    I cóż... zapisuję się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękności! Ja także staję w kolejce i czekam z niecierpliwością :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajne papiery, więc się zapisuję:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/11/candy-grudniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolekcja jest piękna,gratuluję!!!
    Z wielką chęcią się zapisuję i cierpliwie czekam....:)

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja też się wpiszę, bo papierki fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super te papiery, gratuluję! I chętnie się zapisuję po nie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trema podobno sprzyja twórczości;-)
    I mnie tez proszę wziąć pod uwagę przy losowaniu papierów!

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne papiery, z przyjemnością je przygarnę:):):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się ustawiam, po kolekcję papierów.Taka chłodna, jak zima niestety, ale bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się:), zapraszam również do siebie na małe co nieco http://pracowniaalaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. jakie fajne!! gratuluję kolekcji!! jak t nie stać w kolejce po takie cudności

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję pięknej kolekcji. Super jest.

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne te nowe papiery. Nie mogę ominąć takiej okazji i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  47. lew_ik @tlen.pl7 grudnia 2010 15:10

    śliczne papierki-gratuluje kolekcji i uśmiecham sie po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Joj! ale cudne papierki! takie soft! :) Kto by nie chciał! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super papiery. Ja tez sie ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję talentu. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Info - u mnie na bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  51. o rany rany
    gratuluje :)
    piekne

    ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  52. Super kolekcja- gratuluję i zapisuje się na Twoje rozdawalnictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi się :))
    Zapisuję się oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolekcja śliczna, piszę się i zapraszam na moje candy :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna kolekcja, grzechem byłoby nie stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. i ja staję w kolejce, a Tobie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje!
    Ja też staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale piękne wzory. Gratuluję i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. No pięknie! :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję, papiery świetnie się zapowiadają :) Z ochotą miałabym je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładniusie:)
    Zapisuje się koniecznie, bo kolekcja przecudnej urody:)
    Zapraszam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne papiery no to i ja w kolejce się ustawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję i ustawiam się w kolejce, może się uda :).

    OdpowiedzUsuń
  64. jeśli można to ja też ustawiam się w kolejkę :) Pozdrawiam, Iwona
    corsa42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Papierki są cudne, więc spróbuje swojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne!!! Ustawiam się w ogonku ;o))
    elciad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. O jaki piekny blog i candy:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczna kolekcja.Gratuluję i oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Właśnie niecałą godzinkę temu zachwycałam się tymi papierami u Scrapujących polek. Piekne są. Gratuluję pomysłu i ustawiam się grzecznie w kolejce. Może tym razem los będzie łaskawy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  70. papiery są piękne.:)
    ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Może mi się uda? Pozdrawiam :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  72. jeszcze ja! jeszcze ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. cudne papierki! gratulacje!ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z przyjemnością dołączam do tej sporej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. No to i ja się zgłaszam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Dawno już nie brałam udziału w żadnym Candy. A nuż... ;) Bo kolekcja wygląda słodko, bardzo słodko!

    OdpowiedzUsuń
  77. Super że zdążyłam ustawić się w kolejce po takie cuda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie przygarnę słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  79. uwielbiam słodkości ...hmmm może tym razem się uda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Staję w kolejce i czekam na losowanie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja zapisuję się :)
    Pozdrawiam!
    przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. staję w kolejcę :))
    kemikalqueen@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam sniezne poranki wiec i ja sie ustawie w kolejce po te cudowne slodkosci. Kciuki zaciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  84. zdążyłam jeszcze? chętnie dołączę...

    OdpowiedzUsuń
  85. A może i mi się uda małe co nieco wygrać? Kto wie :) - zgłaszam się.

    Informacja o Twoim Candy znajduje się w podstronie poświęconej słodkościom według dat :)

    Pozdrawiam,
    http://arteemid.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń