wtorek, 11 stycznia 2011

Anielski kalendarz


Jeszcze nie tak dawno - tuż przed świętami, na Facebook'u stuknęła mi ładna liczba osób lubiących stronę i chcąc podziękować wszystkim za wsparcie, zorganizowałam losowanie niespodziankowego kalendarza (który do tej pory istnieje ciągle w jednym jedynym egzemplarzu ;) ). Szczęście dopisało Kulce, a ja nareszcie mam chwilę, żeby część rysunków Wam pokazać ;)

Not so long ago - just before Christmas, my site on Facebook got 100 people that liked it. To say "thank you" I organized a little draw in which you could win a calendar. For now I made only one with those angels and the lucky one who has it is Kulka ;)

8 komentarzy:

  1. widziałam :) widziałam u Kulki! jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawinąć w folię, by nikt prototypu nie tykał;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę tylko pozazdrościć, cudne aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest uroczy!życzę Ci aby jednak w przyszłym roku egzemplarze mogły się mnożyć :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to w folię? Stoi na półeczce i dumnie pręży anielską pierś :-)

    OdpowiedzUsuń