wtorek, 25 stycznia 2011

Kalendarzowo i słodko


Pamiętacie jeszcze Potworny kalendarz? Od niego zaczęła się moja przygoda z projektowaniem dla Na-Strychu.pl. Za chwilę pojawi się tam też właśnie zapotworzony kalendarzyk, a już dziś można stać się posiadaczem jednego egzemplarza tuż przed premierą w sklepiku.
30 stycznia o godz. 20:00 wylosuję szczęśliwca, który chciałby spędzić rok z wesołymi stworkami, jeśli znajdą się chętne osoby, które pozostawią po sobie ślad pod tym postem.
Zwiększyć swoje szanse można zapisując się do drugiego losowania na Facebook'u.

Szepnę, że to nie koniec potwornych niespodzianek :) Niedługo zdradzę szczegóły :)
Pozdrawiam cieplutko!

Here it is! The small calendar with my little monsters!
If you would like to have one - just leave a comment below and wish yourself a luck in a drawing on 30th January :)

44 komentarze:

  1. z chęcią ustawię się w kolejce :))

    askowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę mieć "potworny" rok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałoby się pozostałych jedenaście potworów !
    A rok z potworami nie musi być potworny:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnęłabym taką wesołą gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę się "bać" przez cały rok!!!!
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jakby mi się przydał taki wspaniały potworniasty kalendarz:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. No nareszcie nie przegapiłam Candy:))) Ustawiam się, bo kalendarzyk cudny!
    Pozdrówka ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez sie zglaszam, chetnie mialabym takie potworne towarzystwo w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne! :) No z takim kalendarzem to się zaczyna każdy dzień z uśmiechem :)
    to ja też w losowaniu chętnie wezmę udział! :)

    Ania J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwornie uwielbiam Twoje rysunki, więc nie mogę przegapić takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. juz jednego malego 8 miesiecznego potworka w domku mam:)który nie daje mi czasu na hobby ale chętnie przygarne inne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że wypalił pomysł, chętnie ustawię się kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym taki kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  15. Potwornie chcę mieć taki kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też chciałabym takie potworki u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ba, ja kocham Pasiakowe rysunki w każdej postaci a taki kalendarz na pewno umili cały rok :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj w Nowym Roku :*
    Świetny kalendarzyk, cudne potworki...to staję w kolejce i ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako że nie nabyłam jeszcze nowego kalendarza, z przyjemnością bym go przyjęła - zwłaszcza, że taki cudniasty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam potwory w pierwszej odsłonie i smutno mi było, że nie będą do kupienia. Jeśli ich nie wygram, to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda mam już dwa potworki w domu, ale ponieważ lubię potworki, przyjmę z chęcią kilka dodatkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. A kto by nie chciał :) Ja też z przyjemnością bym jeden zgarnęła :)
    ten wyżej nie ważny, wynikał z nieumiejętności czytania ze zrozumieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo..to ja te w kolejce się ustawię - z chęcią przygarnę "potworny" kalendarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wesołe Potworki to coś dla mnie!!!AniaCz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nie kupiłam sobie kalendarza, a Twój jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Potworny! Chcę go:) agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się grzecznie w kolejce po ten cudny kalendarz:)
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień Dobry


    Rok za rokiem,dzień za dniem chętnie ze swym e-mailem wpisuje się.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  30. potwory i spółka, rok pod potworem;) to mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny kalendarz! cieszę się, że się udało i nie trafił 'do szuflady' :)

    OdpowiedzUsuń
  32. potwornie mi sie on podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. słodkie potworki :) Aż się micha śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietne potworki... moze tym razem dopisze mi szczescie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Potworne te potworki, mimo to z wielka przyjemnością przygarnęłabym je.
    agaciorek01@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to możliwe, że jeszcze się nie zgłosiłam?!
    Zgłaszam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem chętna, fajne te potworki:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Za późno?? A może jednak się jeszcze załapię?

    OdpowiedzUsuń