wtorek, 1 lutego 2011

Ulica Ptasia i słodkości :)



Ostatni czas to dla mnie miesiące wzmożonej aktywności i pracy nad projektami papierów.
Dopiero co światło dzienne zobaczyły Małe Potworki, a już dziś prezentuję Wam swoje nowe dziecko - czyli kolekcję z Ulicy Ptasiej.

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
Wszelkie informacje o nowych papierach dostępne są na blogu UHK, która wyciskała nas jak cytrynki, żeby nowe projekty wyszły jak najciekawiej.

Papiery i stemple (tak, tak - są do kompletu stempelki! :) ) już pod koniec tygodnia dostępne będą w sklepie UHK Gallery.

Tymczasem - zanim kolekcja trafi do sprzedaży - coś przyjemnego dla Tu-Zaglądaczy, czyli słodkie rozdawnictwo :) Do 9 lutego, do godziny 23:59 można zostawiać w komentarzach chęć otrzymania papierów z kolekcji Ulica Ptasia. W zamian poproszę o informację u siebie na blogu :)

Pozdrawiam ciepło!
Wasz Pasiak :)

265 komentarzy:

  1. wow, świetna kolekcja ! mrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kolekcja:) a ptaszki na wiosnę przydadza sie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolekcja, gratuluję !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wesoła kolekcja
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super papiery. Chętnie srobię albumik w takich energetycznych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  7. jak najbardziej się ustawiam po Twoje twory:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolekcja, jestem w szoku! Dwie tak udane kolekcje jedna po drugiej, jak Ty to robisz?! :D Gratuluję!
    I oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolekcja :) Gratuluję niesamowitego pomysłu!
    Info u mnie w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kolekcja, ptaszorki są cudowne, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne ptaszki może do mnie przylecą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stempelki są śliczne! Jak się na nie patrzy to od razu jakoś weselej i wiosnę czuć:)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Ptaszki ptaszki ptaszki!!!Uwielbiam! I te kolorki. Nie mogę się doczekać tej kolekcji w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne!!! już widzę ptaszkowo-szymkowe albumiki!
    gratulacje Pasiaku, zdolniacho!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne papierki:) Idealne wprost do słodkich dzieciowych albumów, ale i nie tylko :) Super, gratuluję!!! A po słodkości z checią postoję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieziemska kolekcja, gratuluję. Naprawdę kawał dobrej roboty zrobiłyście dziewczyny. Info o candy na prawym pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Więcej takich energetycznych kolorów! Zestaw jest rewelacyjny!

    Nie mam bloga, ale zapraszam na stronę: http://megliken.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Papierki słodziutkie, jak w takim tempie będą pojawiać sie papiery to w USA obroty zmaleją bo Polki przestaną kupoważ zagraniczne papiery:)

    Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kolekcja!!! Gratuluję!!!
    i chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna kolekcja, te kolorki wiosny wolaja, czekam z niecierpliwoscia godziny zero!

    OdpowiedzUsuń
  21. Są piękne :) Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O Matko jaka piękna!! Bardzo bym ja chciała :)
    Gratuluję.
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam swoją fascynację i chęc:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się Kingo, bo słodkości warte są tego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O maj gad - BOSKIE!! Ustawiam się w kolejce :-)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne papiery! ustawiam sie w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczna kolekcja:))gratulacje:))ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne! Z wielką chęcią staję po te słodkości!
    Pozdrawiam!

    http://smakizycia-wiosanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna świetna Polska kolekcją- Gratuluję !!! Grzecznie ustawiam się w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja i ja :) Śliczne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna Kolekcja! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjna kolekcja!
    Pozdrawiam serdecznie!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo sympatyczne ptactwo!
    pozdrawiam:
    www.groszkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kingo, rewelacyjne projekty :) Jest się nad czym rozpływać!!! Z przyjemnością dołączam do grona chętnych na markowe pasiakowe gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne papierki i stempelki! ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Radosna kolekcja! Gratuluję!!!
    Zapraszam na swoje sutaszowe candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudeńka, grzecznie staję w kolejce;)) Gratuluję baardzo udanej kolekcji:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Zatkało mnie, świetna kolekcja, do tego polska, a kolorki wprost obłędne :)a teraz grzecznie stanę w kolejce po papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Papiery są cuuudne, już widzę je w albumikach dziecięcych, fantastycznie się do tego nadają :) Gratuluję projektu!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też, ja też, w sam raz na album dla mojego malutkiego siostrzeńca.

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja siostrzenica, z nazwiska Ptaszek, nie wybaczyła by mi gdybym się tu nie ustawiła w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł ze stemplami do kompletu. Świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  43. podziwiam Twoje wytwory wszelakiej maści, więc chętnie się ustawię w kolejce....może szczęście dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  44. o ja ptaszkowa miłośniczka staję w kolejce :0

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne kolory i ptasiory do tego... piękna kolekcja!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna kolekcja, gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. jejku jaka słodka kolekcja super

    OdpowiedzUsuń
  48. Pasiaku cudowne!!! Moja Tilda je uwielbia:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Stempelki są cudne =]Papiery również...

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny zestaw! Tez chce go mieć! I to baaardzo! Tym bardziej, że jeszcze nic nigdy w Candy nie wygrałam;(

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolorowe i piękne
    Spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  52. piekne zywe kolory, bardzo chetnie wygram lub zakupie :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. ptasia kolekcja powaliła mnie na kolana!!!! :))) szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolorowo i pięknie - stanę w ogonku może sie poszczęći.

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna kolekcja! Staję i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne papierki. Ja też strasznie chciałabym je mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Super ptaszorki, może zagnieżdżą się na moim blogu...

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj, jak mi się podoba :) Ptasiorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna kolekcja :)Ja już mam na nie chrapkę
    Pozdrawiam serdecznie
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ło ja tysz ja tys! Takie piękne i żywe!!!!!!!!! Zapisuję się! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. a ja tak czytam o ulicy ptasiej i złapalam akcje hahaha
    pracowalam na takiej ulicy w zakladzie foto i mysle o co kaman Pasiakowi hahahaha
    PAPIERKÓW GRATULUJE!!!!!!!!
    i wiecej, wiecej baby!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. słodziachne:) więc staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  64. to ja też się na to piszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow boskie:D Ptaszorki są świetne:D One zawsze znajdą swoje miejsce na kartoszce scrapie czy gdzieś indziej:D

    Się piszę na słodkości:)
    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolekcja obezwładnia intensywnością kolorów i pozytywną energią! Nie chce żałować, że nie spróbowałam, więc ustawiam się w kolejce mocno ściskając kciuki :)

    http://kolorowyptak.blogspot.com/2011/02/oj-dzieje-sie-dzieje-w-scrapowym.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Pasiaku przecudne te papiery!:)))

    OdpowiedzUsuń
  68. Na taka cudowna kolekcje to i ja się piszę:) Teraz nie pozostaje mi nic innego jak czekać na wyniki!

    Pozdrawiam Anulka http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Same śliczności,postoję,może się uda

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiosnę już widzę. Już widać że ptaszki będą pięknie świergotać. Ustawiam się z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  71. świetna wesoła kolekcja papierów :) :) urocze ptaszorki :)

    oczywiście ustawiam się w kolejce ;)

    http://berisart.blogspot.com/2011/02/cukiereczki-i-to-jakie.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Twój wierny Tuzaglądacz staje w kolejce po te smakowite papiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. ależ przepiękne te ptaszorki!!! - gratulacje. Uwielbiam takie poprawiacze humoru:-) i dlatego chętnie tu przybywam i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  74. ale długaśna kolejka... ale po takie cudeńka warto się ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne ptaszki, chętnie bym je przygarnęła. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  76. cudne, kolorowe i wesołe.. :) chyba to candy z wszystkich trzech podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  77. takie superaśne papierki! Także spróbuję wygrać :)
    Pozdrawiam i gratuluję efektów!

    OdpowiedzUsuń
  78. kolekcje są cudne!!! chętnie przygarnę! gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  79. SUPER!! Wesolutka i soczysta kolekcja i jeszcze stępelki na dokładkę...GRATULUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. ach..te ptaszki i te drzewka ..bajeczne:) Więc stoję i czekam...:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak kolorowo i pozytywnie:)
    Stoje tu również:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  82. Super kolekcja! Chętnie ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  83. Pasiaku... cudowna kolekcja!
    Zaśliniłam się!

    OdpowiedzUsuń
  84. Stoję, stoję nóżkami przebieram :)
    Gratuluję zdolna kobietko:*

    OdpowiedzUsuń
  85. Pasiakowa kolory są cudne i rysunki jak zwykle...zazdroszczę talentu i ustawiam się do candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Niesamowita kolekcja, zresztą tak jak poprzednia! Bardzo mi się podoba, więc staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  87. Ojej, taka okazja! :)) Mam na tę kolekcję ogromną ochotę... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiękna kolekcja, idealna na nadchodzącą wiosnę :))) Zapisuję się z przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Super papierki, cudne ptaszki:) ustawiam sie po nie!: D

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczności! ahhhh gdyby tak mi się udało... :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. Chętnie stałabym się właścicielem tych rarytasów, więc staję w kolejce.Info na pasku bocznym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Ahhhh te kolory takie słoczyste!!! proszę o dopisanie mnie do listy najchętniejszych :D;*

    OdpowiedzUsuń
  93. Słodko :) I ja się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. papierki i stempelki przepiękne, spełnienie moich drzewkowo-ptaszorkowych marzeń!!! i te kolory - tak cudnie soczyste!!! zapisuję się oczywiście, info u mnie w tym poście:
    http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2011/02/polkolonie-dzien-2.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ptaszynki już miałam okazje pomacać :) Papierki są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  97. Dołączę do tej kolejki, bo ptaszki warte są bajeczne! roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Super kolorki;)
    zapisuje się;)

    OdpowiedzUsuń
  99. boskie kolory, cudne papierki i stemple!
    ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    http://aga-gooseberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Dopisuję się i ja:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  101. alez ciekawa kolekcja!
    zagraniczne sie chowaja :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ooo zgłaszam wielką chęć otrzymania tych śliczności. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetna kolekcja;-))) piękne soczyste kolory;-) gratuluję;-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo podoba mi się kolekcja. Dopisuję się do Candy - oczywiście info o Waszym candy już u mnie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudna, energetyzująca kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak się wiosennie zrobiło ahhh.... cudowne papierki. Aż rozkwita moja wyobraźnia :))

    OdpowiedzUsuń
  108. i ja,i ja ustawiam się w kolejce po te piękne ptaszyska :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ptasi projekt rewelacyjny. Gratuluję pomysłu i talentu. Ustawiam się w ogonku po te 'ptasie mleczko' :)
    Pozdrawiam cieplutko

    www.shiraja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudna kolekcja. Uwielbiam ptaszki.
    Wyraziłam już swoją opinię na blogu UHK.
    Staję w kolejce po papiery, bo trudno się im oprzeć.
    Serdecznie cię pozdrawiam i gratuluję takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  111. ja bym chciała te cudeńka! ja ja!

    OdpowiedzUsuń
  112. Muszę spróbować, bo są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  113. papiery sa niesamowite! Ustawiam sie w kolejce, lecz jest tak duzo chetnych !!!! Chcialabym choc raz cos wygrać....pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  114. z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ojej! Jakie cudowności! w sypialni mam sowy a w przedpokoju ptaszory. w sam raz znajdzie się miejsce na tych z Twojej ulicy Ptasiej!

    Pozdrawiam, Jagodzianka

    OdpowiedzUsuń
  116. ptasie papierki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Piękna kolekcja, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetna kolekcja! I te stemple do kompletu! Fantastyczny pomysł :o)

    OdpowiedzUsuń
  119. Śliczne papiery, a przede wszystkim cieszy mnie, że powstają rozszerzone kolekcje, z elementami do wycinania, i stemplami. Gratuluję pomysłu i pracowitości, i ustawiam sie w kolejce!

    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Przepiękne:) Zapisuję się więc

    OdpowiedzUsuń
  121. piękny projekt:) super by był gdyby trafił w moje ręce:):)

    OdpowiedzUsuń
  122. staje grzecznie po ptaśki:)

    OdpowiedzUsuń
  123. stempelkowe ptaszyny - boskie
    ustawiam się - może przylecą

    OdpowiedzUsuń
  124. sa boskie - może do mnie przyfruną?:-)

    OdpowiedzUsuń
  125. Ptasia kolekcja urocza:) Ja też stanę w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  126. ptaski super:) ustawiam sie może jakiś mnie polubi:)

    OdpowiedzUsuń
  127. Cudownie kolorowe, energetyzujące papiery!! Wspaniałe!!
    Stoję w kolejce!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. o matko cudne sa bardzo bym chciałą żeby ręka losująca mnie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Ptaki na drutach są przecudne... a może to nie druty... ale i tak papiery prześliczne... czekam na losowanie;-)
    Na wszelki wypadek wstrzymuję się z zamówieniem kalendarza potworów, by zamówić i te papiery...

    OdpowiedzUsuń
  130. kolekcja zapowiada się bosko! dlatego z ogromną przyjemnością staję w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Są piękne, ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  132. Ach kolekcja jest fantastyczna...urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  133. Kolekcja jest cudowna a ptaszki słodkie:) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  134. Jakie piękne!!! A ja też zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Papiery fantastyczne i superaście, że od razu stempelki do kompletu! Wspaniały pomysł! Może mnie się uda tym razem???

    OdpowiedzUsuń
  136. wspaniałe kolory !!! gratuluję serdecznie!!!!
    ustawiam się do kolejki :)
    info w bocznym pasku na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  137. Cudna kolekcja:) Pasiaczku wielkie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  138. i ja i ja !! cudne potworki, cudne ptaszki, cudny Pasiak i jej zdolne rączki :))

    OdpowiedzUsuń
  139. może znów dopiesze mi szczęscie i wygram u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Cudne. Mam nadzieję, że to mi się poszczęści :).

    OdpowiedzUsuń
  141. Te papiery są śliczne, a stemple to już w ogóle oszałamiające :)) Ustawiam się posłusznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  142. świetna kolekcja! kocham taki wulkan kolorów ;) ustawiam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Oczywiście, że zgłaszam chęć otrzymania wspomnianych papierów. Co więcej, moja chęć jest wielka jak kosmos :D

    OdpowiedzUsuń
  144. Cudne papiery!Chcialabym takie miec...

    OdpowiedzUsuń
  145. Ustawiam się nieśmiało w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Takie piękności, więc i ja tu jestem w tej mega kolejce...
    pozrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  147. Piękna kolekcja! Miło byłoby ją wygrać... :)

    niezapominajka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Ale cudowna wiosenna kolekcja:)))
    http://pampuchowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Przez tydzień bym z radości skakała gdybym wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  150. Bardzo radosna ta ulica Ptasia i każdy by chciał taką mieć:)Ustawiam się w kolejce za innymi:

    OdpowiedzUsuń
  151. Bardzo chętnie przygarnę papiery :)
    Są cudne ;)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  152. Ustawiam się w kolejce po te cukiereczki.Liczę na szczęscie w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Jaka rewelacyjna kolekcja! Gratuluję! Małe potworki są w drodze, takie cudne ptaszki też by się przydały ;) Staję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Ja też sie zapisuję po taie atrakcje, zwłaszcza kolekcja dla romantyków jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  156. cudna kolekcja! czuć już wiosnę:D Któż mógłby oprzeć się tym kolorom... Zatem ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  157. Chętnie przygarnę :)

    http://pobutach.blogspot.com/2011/02/dugi-post-o-sutaszu-o-tym-nad-czym.html

    OdpowiedzUsuń
  158. Śuper wiosenna kolekcja - ten papier z ptaszkami na sznurkach i stempelek z ptaszkiem na drzewie miodzio

    OdpowiedzUsuń
  159. W takim razie i ja obowiązkowo się dopisuje i z chęcią zgarnęłabym papierki z tej pięknej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Ustawiam się w kolejce ;P
    candies-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Cudne ptasiory! ustawiam się więc cichutko na końcu ogonka;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  162. chciałabym... bardzo :)
    www.madebyruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  163. Wow fajne papiery! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  164. szaleństwo!
    boskie szaleństwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  165. Wow, coś pięknego! Przyznaję, że Potworki nie trafiły w mój gust, może dlatego, że raczej nie robię kartek w tym stylu, ale Ulica Ptasia jest cudowna i na pewno kupię! Kiedy trafią do sprzedaży? Mrr... :] Tymczasem liczę na trochę szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  166. Cudowne papierki! Z chęcią się nimi zaopiekuje pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Ptasie mleczko uwielbiam,,,a "ptasie paiery"rozkosz dla oka.
    Sa nadzwyczajnie "przepyszne"

    OdpowiedzUsuń
  168. Piękna kolekcja!:) Radosna i ciepła:)
    Chętnie ustawie się w ogonku
    http://kasmatka.blox.pl/2011/02/Slodkie-cukieraski.html

    OdpowiedzUsuń
  169. ja tez ja też sie ustawiam w kolejce!!!
    http://domciatko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  170. Kolekcja jest niesamowita! Gratuluję i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Ja też dołączam do kolejki :)
    http://bigheartmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  172. Kolejna super kolekcja, staję grzecznie w kolejce licząc na szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  173. Piękna kolekcja papierów, cudne ptaszki, chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  174. rewelacyjna kolekcja !
    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  175. mrauuuuuu !
    ja poproszęęęę, ładnieeee..
    chciałabyyyyym...

    OdpowiedzUsuń
  176. http://basiek-owszystkimioniczym.blogspot.com/2011/02/candy-pasiakowe-pisanki.html
    Witam serdecznie. Jestem nową blogerką. Wszystkich zapraszam na mojego bloga, a ja ustawiam się w kolejce po te słodkości. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń