niedziela, 20 marca 2011

Graficznie

Ostatnio z papierami do scrapbookingu mam styczność jedynie z tej komputerowej strony (tak, tak, pracuję dzielnie nad czymś nowym ;) ). Wsiąkłam w różnorakie projekty graficzne, a przy okazji stworzyłam ikonki dla nowopowstającego portalu dla rękodzielników :)

Lately all I do with scrapbook papers is... designing them so there is no paper works here ;) Recently I work on my computer mostly and I designed some icons for the new portal for crafty people:


A jako, że przeszłam na dietę (wiosna się zbliża, a kilogramy z zimowego tłuszczyku nie wyglądają zbyt efektownie ;) ), zrobiłam sobie pocieszacza w formie wesołego potworka :)

As there is spring comming I decided to loose some weight. To help me with that I created little Red Monster who is also on diet and is enjoying it a lot ;)

14 komentarzy:

  1. Świetne są Twoje nowe projekty :)
    Pocieszacz boski, a swoją drogą z czego Ty chcesz schudnąć? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikonki są rewelacyjne!
    A potworek ma cudne ząbki :).
    Ja też się zastanawiam Rudlis, chyba z kości na ości :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ikonki! a potworek cudny, uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikonki rewelacyjne, a taki potwór to by mi się przydał, ale co by lodówki pilnować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, a potworek fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie :)

    Rudlis, Blu - kochane jesteście :) Buziak może mam szczupły, ale dalej nieco się zaokrągliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super projekty, ale potworek to wprost bombastyczny!! Też by mi się na lodówce taki przydał ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ikonki świetne.
    Potwór nie wygląda,żeby coś schudł, chyba że to początek jego diety;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu - zdecydowanie początek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znad kubka z jogurtem - macham łapą do potwora:-))

    Rysunki bardzo fajne, cóż to za portal, możesz zdradzić? Ładnie się zapowiada:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super projekty - lekkie kolorowe, przejrzyste - bomba. Mnie tez przydałaby sie dietka, oj przydała - ale tak ciężko oprzeć się słodyczom :/ Powodzenia i silnej woli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha, czy i ja mogę dietowego potwora udomowić? Też się jeden mi po domu pałęta i mnie nęka tzw. żp.
    Efekty jakieś są, ale może z potworem będzie lepiej?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym chciała takiego potwora, co to by mi właśnie przypominał: "Zajrzyj do lodówki, zjedz śniadanie." :)
    Bardzo fajne są Twoje wszystkie ostatnie projekty, ależ rozpędu nabrałaś! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje ilustracje! ♥

    OdpowiedzUsuń