piątek, 27 maja 2011

Craft-ee Pay-it forward 2011

Ostatnio żyję w niedoczasie, robię na raz milion rzeczy, a kolejny milion mam do zrobienia ;) Siłą rzeczy nie mam kiedy usiąść spokojnie i posklejać kilku kawałków papieru, bo wciąż siedzę przy różnych projektach. Ostatnio nawet biedne potwory poczuły się nieco zaniedbane i szybko nadrobiłam ich nieobecność mini komiksem ;)

Ale, ale.. ja nie o tym... ja o czymś przyjemniejszym chciałam naskrobać ;)
Otóż nie tak dawno temu, na blogu mega zdolnej Maryszy, udało mi się być jedną z wylosowanych osób do wymiany "Craft-ee Pay-it forward 2011" i dostać przesympatyczny upominek. W zamian za to, teraz muszę zorganizować podobną zabawę u siebie na blogu, co niniejszym czynię.
Z komentarzy pozostawionych pod tym postem wylosuję 5 osób, które dostaną małe 'okołorękodzielniczoartystyczne' upominki. Czas na sprawienie niespodzianki owym osobom mam do końca 2011 roku, choć aż tak długo nie zamierzam czekać z rozsyłaniem przesyłek ;) Szczęśliwcy za to będą proszeni do zorganizowania podobnej zabawy w swojej przestrzeni blogowej. Mam nadzieję, że znajdzie się te 5 chętnych osób :) Terminem końcowym dla wpisywania się pod tym postem będzie dzień 1 czerwca, godz. 00:00. Czas - start! :)

I have participated in it at Marysza's blog and now, when I received my little gift I have to organise this exchange on my blog! From the comments below, I will pick 5 people who will receive a gift from me (time limit - end of 2011). When those people will receive my small gifts, they must organise this 'game' at their blogs! You have time to write until middnight, 1st June.
It is open wordwide :)

19 komentarzy:

  1. No to pierwsza się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się zgłaszam! Super zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawię się ładnie w kolejce, a może może;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie spróbuję swojego szczęścia, bo od dawna podpatruję na blogu, jak wykorzystujesz swoje talenta :).
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, tu dają Pasiakowe wytwory? To ja też poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja,i ja!Bardzo chetnie sie dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A nóż widelec będe to ja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A nóż - widelec się uda :D Bardzo chętna ja !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buuuu, nie zdążyłam :-(. Jestem wielką fanką Twoich rysunków :-). Justyna (jusza1@op.pl)

    OdpowiedzUsuń