środa, 11 maja 2011

Digi stemple


Ostatnio miałam przyjemność zaprojektować kilka obrazków, które stały się digital stempelkami w sklepie digi-scrap.pl. Stempelki te, a właściwie grafiki, można wydrukować u siebie na domowej drukarce i używać jak każde inne stemple - tyle, ze nie są odbitkami . Klikając w obrazek powyżej, możecie zobaczyć, co dokładnie przygotowałam.
Mogę zdradzić, że nie jest to koniec i z czasem w sklepiku pojawiać się będą kolejne obrazki. A może macie jakieś pomysły, co powinno znaleźć się na następnych digi stempelkach?
Pozdrawiam ciepło!
Zabiegana Pasiakowa ;)

Recently I made digital stamps for digi-scrap.pl shop. Click the image above to see more of them :)

3 komentarze:

  1. stemple świetne !!
    ogromnie podobaja mi sie te wszystkie digi stemple, tylko moja drukarka drukuje jedynie na zwykłym papierze czy mogłabyś polecić jakąś drukarkę
    kasiowekarteczki@gmail.com
    pozdrawiam
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Stempelki są cudowne. Dzisiaj je oglądałam - rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek jest uroczy,świetne stempleki :)

    OdpowiedzUsuń