poniedziałek, 2 maja 2011

Kubeczkowe grafiki


Ostatnio zajęłam się produkowaniem potworów (klik) w wolnych chwilach oraz projektowaniem różnych innych rzeczy, a blog zaczął pokrywać się delikatną warstewką kurzu ;)
Spokojnie, nie zapomniałam o nim i dziś wrzucam kolejną porcję obrazków. Tym razem jest to specjalne zamówienie na kubeczki dla dwójki zakochanych po uszy w sobie osób, którzy rozpoczynają właśnie wspólne życie. Mam nadzieję, że kubeczki codziennie rano będą wywoływały uśmiech na ich twarzach, by każdy dzień był udany i wyjątkowy :)

Recently I've been creating my little monsters (clik) and the blog here seems to be a little bit abandoned. Do not fear ;) - I'm comming back with some new graphics that will appear on the mugs for the very special people. I hope they will make them smile everyday :)

10 komentarzy:

  1. Świetne obrazki, urocze ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, radosne, cuuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już go sobie wyobrażam "na żywo"! na pewno jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludki są super. Ciekawa jestem efektów na kubkach.

    OdpowiedzUsuń