wtorek, 21 czerwca 2011

Ciasto w doniczce


Mimo ostatniego mega zabiegania i totalnego braku czasu udało mi się stworzyć coś na parapetówkę. Coś musiało być specjalne. Wymyśliłam zatem sobie ciasto w doniczce, które miało być "ziemią" dla kwiatków - w końcu na parapetówkach w ramach prezentów często goszczą doniczkowe kwiatki ;) Ten miał być nieco inny. Pieczony w nocy, doglądany co 5 minut, czy to już, czy aby na pewno dobrze robię, czy ciasto w doniczce mi się przepiecze i będzie OK, czy też może wręcz odwrotnie - spali mi się na węgielek ;) Ostatecznie wyglądowo i konsystencjonalnie wyszedł OK. Przejechał pociągiem aż do Warszawy i przeżył moje niekontrolowane przerzucanie w torbie z ramienia na ramię. Pięknie zakwitł mi na Zlocie Scrapbookingu, gdzie wypatrzyłam piękne papierowe kwiatki. Smakowo też podobno był dobry - czekoloadowo-bananowy ;) A tak, jak na zdjęciu, wyglądał podczas kwitnięcia ;) (foto by Qrczak)

18 komentarzy:

  1. zabrakło ci jeszcze żelkowej dżdżownicy ;) ale i tak wygląda ciekawie, chętnie bym spróbowała!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To było prawdziwe ciasto??? Świetny pomysł, jakoś go nie widziałam na żywo :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyszło! Jesteś po prostu mega kreatywna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śmieję się ciągle pod nosem z twojego pomysłu, świetne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasiaczku ogromnie się cieszę, ze Cię poznałam osobiście i że nam Gizmo fotki pstryknęła-to nic, ze mega rozmazane ale i tak widać, ze na nich Ty i ja i PatiS:):):):):):)
    A ciasto bardzo pomysłowe-super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, świetne to doniczkowe ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli się udało! :)
    ogrooomnie się cieszę, że poznałam cię "na żywo".
    wszyscy wokół zachwycają się moim portretem by Pasiak........

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam i zachwycam się Twoja kreatywnością!! Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciastko na żywo wyglądało REWELACYJNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah świetne! naprawdę piekłaś w doniczce?:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za pomysł. Nigdy bym nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna którą przegapiłam na zlocie? cholera:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, wart zgapienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity pomysł i super realizacja!

    OdpowiedzUsuń