niedziela, 12 czerwca 2011

Lato nad morzem


Szalenie miło mi zaprezentować Wam zajawkę mojej najnowszej kolekcji papierów dla The ScrapCake - Lato nad morzem. Mam cichą nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i powstaną z niej piękne prace wykonane Waszymi zdolnymi łapkami. Na blogu TSC (klik, klik) od jutra pojawiać się będą sukcesywnie kolejne papiery, a ich premiera przewidziana jest na 18 czerwca na Zlocie Scrapbookingu w Warszawie :)

I'm happy to present you a sneak-peek of a new scrapbook papers collection I designed for The ScrapCake. On their blog you can find more informations - click here :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam morze - te papiery skradły mi serce od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krab, statki, latarnia!
    Kolekcja na pewno będzie przebojem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są, mam już na nie chrapkę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że są genialne, o!
    Zdjęcia już mam, teraz czekam niecierpliwie, aż dostanę papiery do swoich łapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, a ja właśnie przebywam nad morzem ( będą jak znalazł po powrocie :) )

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie poczułam się jak na wakacjach:D

    OdpowiedzUsuń