środa, 22 czerwca 2011

Wakacyjne cukierki


Lato nad morzem przy spokojnym szumie fal i w promieniach ciepłego słońca? Marzenie...
Można je nieco przybliżyć dzięki nowej kolekcji papierów, którą można zdobyć już całkiem niedługo. Wystarczy pozostawić komentarz i podzielić się wiadomością o słodkim rozdawnictwie na swoim blogu :)

Termin zgłoszeń w zabawie upływa 2 lipca o północy. Po tym czasie nastąpi losowanie i jeden pełny zestaw (duże papiery 30x30, papiery "połówkowe" oraz wszystkie tekturki i tagi) trafi do Szczęśliwca.

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w zabawie!
Pasiakowa

164 komentarze:

  1. Ha... 2 lipca mam urodziny...hmm...któreś tam:) może się poszczęści:)...Papierki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha- no to Żyrafko, mamy urodziny dokładnie w tym samym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudniaste! Staję w kolejce - wpis już zamieszczony :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jejku, te papiery sa przeslodkie, na razie kliknelam na nie na fb :) ale jak tak na nie patrze, az chce mi sie plazy, japonek i jakos tak, naszego polskiego morza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje papiery! Bardzo chętnie je wygram :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Są fantastycznie wakacyjne:) z chęcią staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopisuję się do kolejki z nadzieją, na szczęście w losowaniu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo pasiaste cukierki:D z przyjemnością się po nie ustawię ...http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow!! po cichu sobie marzę, że może mnie wylosuje "maszyna losująca".. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety rety!
    ustawiam się a jakże!
    nie mogę zmarnować takiej szansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo udany zestaw:) ustawiam się:) a z okazji urodzin wszystkiego co najlepsze i nowych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe papierki staję w kolejce po odrobinę szczęścia na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce :) Papiery są naprawdę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew, wszystko to, w zimowe dni, papiery Pasiakowej przypomną mi, przypomną mi (sialalalalalalalalalala)

    Oczywiście staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja dołączam :o)

    http://papierowa-magia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tych papierach! Może akurat mi się uda...

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny letni zestaw :) piękne nasycone barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne, już je kocham :D
    Zgłaszam się na cukierki :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne są, idealne na album z wypadu nad morze, przydałyby się! Podlinkowane zdjęcie w prawym pasku bocznym niesie wieść w świat!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nad morze się w tym roku nie wybieram, ale papierki na pewno się przydadzą więc ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne papiery:):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaaaaaa chcęęęę pragnęęę proszęęęęęę :D:D:D
    i zapraszam na moje candy (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, a moze bys te papiery jako materialy wydala? Hit bylbyto niemaly!

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. papiery są przecudne, mały notesik z Warszawy przywlekłam i ciągle oglądam :P
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również się dopiszę:) Info już na blogu

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak miałabym przejśc obok Twojego rozdawnictwa obojętnie :))

    I dziękuję za wspaniałe towarzystwo w pociągu :))))

    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam już bloga ale mam nadzieję że mam szansę :)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się z wielką przyjemnością! Papierki są przecudowne, a w dodatku ja też mam urodziny 2 lipca! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. ło jej - ustawiam się w kolejce, bo chociaż już mam jeden komplet to marzy mi się ich więcej bo już mam plan na wakacyjny album - są absolutnie GENIALNE!! :-D
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne prace tworzysz. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka. Oczywiście ogłaszam cukierki na swoim blogu - http://www.efkaikoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. post dopiero prawie napisany, a już tyle chętnych.. szanse małe, ale zapisze się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Morskie klimaty chętnie, chętnie...

    OdpowiedzUsuń
  36. wpisuje sie na candy :)
    http://scrapkowaplanetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pewnie nikłe szanse, ale... :) No to jeszcze Wszystkiego Najlepszego na 2.07.!

    OdpowiedzUsuń
  38. super:) ustawiam się w kolejce po te cuda!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Papierki kupiłam na zlocie, ale jak mówią " od przybytku głowa nie boli" zatem staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Papierki jak prawdziwe marzenie :) ciekawe komu się poszczęści :)
    zapisuję się i ja... kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Papiery z chęcia przygarnę. Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  42. Papiery są cudne, chętnie je przygarnę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dopisuję się również.:)

    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Link dodany, zatem zapisuje się i ja. Piękna wakacyjna kolekcja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Są wspaniałe! Chętnie się nimi zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. kilka dni po losowaniu mam urodziny wiec może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj, żeby tak tylko szczęście dopisało... Ustawiam się w kolejkeczce i zapraszam na moją zabawę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciałabym być tym szczęśliwcem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja, i ja! Papiery fantastyczne :). Info o Twojej zabawie na pasku bocznym mojego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://jaspisowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Strrasznie mi się te papiery podobają!!! Może się uda? :D Post z info na moim blogu i info w pasku bocznym już są :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. spróbuję :) albo przynajmniej konkurencje zrobię xD

    OdpowiedzUsuń
  52. Lato nad morzem to coś co uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodkości więc i ja staję w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  54. ja też bym chciała takie piękne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale sliczne papierki!Moze szczescie sie do mnie usmiechnie.Banerka wstawilam na fb

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie może mnie zabraknąć:))

    OdpowiedzUsuń
  57. info u mnie na blogu http://madziarka-kartki.blogspot.com/
    i staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Urodzinowe ściskanka!!!Masy nowych pomysłów życzę i wszystkiego co najlepsze:)
    ustawiam się w kolejce a szepnięte słowko na blogu juz jest:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne i apetyczne cukiereczki :)

    Pozdrawiam i staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Te papiery są prześliczne - uśmiecham się do nich, od kiedy je zobaczyłam w zajawce na blogu TSC. Może mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  61. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Informacja o Candy tutaj: http://medussa-grejsi.blogspot.com/2011/06/candy.html

    PS. Papiery - reeeeeewelka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne słoneczne papierki ;)
    Zapisuję się z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  63. Rewelacja! Zapisuję się z wielką przyjemnością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Ehh mi już od tych cukierków ząbki się psują ale takim papierkom się nie oprę A co!

    OdpowiedzUsuń
  65. powiało latem....
    ustawiam się więc w kolejeczce pełna nadzieji, że te śliczne papierzyska powędrują do mnie

    ps: zapraszam przy okazji tez wszystkich na moje stempelkowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne papiery:)
    Ustawiam się w długiej kolejce:)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  67. urocza kolekcja!!! prezentuje się cudnie wakacyjnie :)))
    ustawiam się w tej długiej kolejce po "słodkości"

    http://berisart.blogspot.com/2011/06/na-candy-blog-zapraszaja.html

    OdpowiedzUsuń
  68. To i ja się zapiszę. Takich cukierasów nie można przegapić:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj zamarzyły się wakacje nad morzem!
    I ja stanę w tej kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  70. zapachnialo morzem i wakacjami :)
    ustawiam się zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się! :)

    http://kszp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne papiery! Też się zapisuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. ja tez sie dopisuje..... zwlaszcza ze moja córka marzy ostatnio własnie o tym żeby pojechać nad morze bo nigdy nie była.
    Może stanie sie cud i bede mogla jej pokazac bałtyk. Moze jak los sie do mnie usmiechnie to i jakiś album jej zrobie:)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. papirki przepiękne przydały by mi się

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego naj...
    Papiery są cudne i pragnę być ich właścicielką:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piekne te papierki:):) również się zapisuję:):)

    OdpowiedzUsuń
  77. oj chciałoby się...:-)śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  78. papierki wyjątkowo piękne, nawet jak na twoje fantastyczne projekty!!! może dopisze mi szczęście w losowaniu?


    (info w pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
  79. zapisuję się i ja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Oj, chciałabym je mieć. Info w pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Piszę się na te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja jeszcze się wpisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Dopisuję się i ja do kolejki po słodkości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  84. Papierki są rewelacyjne, robię właśnie wakacyjny album więc bardzo by mi sie przydało ich więcej. Na zlocie kupiłam tylko jeden zestaw, zdecydowanie za mało!

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też chcę! Ja też! :) ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczne papierki,tez się ustawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ach, wzdycham do tych wzorów odkąd się pojawiły, więc muszę spróbować swojego szczęscia i dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja dopiero zaczynam scrapowanie, więc taki zestawik idealnie mi się przyda ;)

    Stawiam się do kolejki.

    izulkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. zapisuję się i ja :-)
    banerek na http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Informację umieściłam w pasku bocznym bloga :)
    http://minimysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się :)
    bannerek tu: http://whatshesdone.blogspot.com/2011/06/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  92. cudne, idealne na wakacje, zapisuję się rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się, bedą mi się snić co noc

    OdpowiedzUsuń
  94. nie może mnie tu zabraknąc - mam wielką chętkęna tę kolekcję:-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Fantastyczne papiery na lato! Aż chce się wyciągnąć nożyczki, kleje i inne scrapowe skarby, by stworzyć jakiś albumik wakacyjnych wojaży. Dopisuję się z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Wspaniały zestaw! Już się podzieliłam informacją na swoim blogu :)

    http://omikartkoteria.blogspot.com/2011/06/candy-u-pasiakowej.html

    OdpowiedzUsuń
  97. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa padłam jak zobaczylam te Twoje nowe papiery, ten krabik jest po prostu obłędny. Kolekcja bardzo mi się podoba. Informacja o candy oczywiście na blogu jest i na pasku bocznym też http://kreatywna-uliczka.blogspot.com/2011/06/znowu-wysyp-cukierkow.html. Teraz tylko pozostaje mi czekać na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Papiery śliczne. Do kolejki wskakuję:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Jestem już po wakacjach i super byłoby nadmorskim zdjęciom nadać oprawę z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  100. Jak można się nie zapisać? :) CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. piękne papiery:) Już stoję kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  102. oj cudne papierki:) chciałoby sie je mieć..a kolejka wydłuza się :(

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudnie ! Muszę spróbować. niedługo urodziny więc może będzie taki wcześniejszy prezent hehehe :) Informacja o candy wg dat tu: http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękności pięknośći ... :) Trzeba wytuptać w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  105. piękna kolorystyka papierów,w sam raz na utrwalenie wakacyjnych wspomnień...szczęścia spróbuję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Piekne papiery. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  107. To i ja staję w kolejce po takie cuda, a informacja o Waszych słodkościach jest u mnie po lewej stronie według dat.
    http://selennea.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się i ja :)

    www.mollownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Byłoby cudownie pociąć te wakacyjne papiery, gdy będę spędzała urlop w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja się dopisuję z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  111. papierki sa tak cudwone, że będę się teraz do 2 lipca zastanawiała co tu zrobić, jak zaczarowac "SZCZĘŚCIE" żeby podczas losowania to właśnie do mnie sie uśmiechnęło:):):)
    One juz pewnop wiedzą, że chcą właśnie do mnie:):):)
    słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja również ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  113. kolejka dłuuuuga, ale wcale sie nie dziwię....papierki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękne te papiery, tez się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  115. Hmm do 2 lipca mam nadzieję lato na Mazury przyjdzie..póki co zimno albo ledwie ciepło, a takie papierki rozgrzałyby moje serce :):) hahahah buzia Pasiaku :*:*

    OdpowiedzUsuń
  116. papiery są piękne i chętnie je przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  117. piękne papiery, więc staje w kolejce:)

    http://wlodziowachatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Ustawiam się w długaśnej kolejce i zapraszam na candy do mnie - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. zgłaszam się :) tabaluu@wp.pl
    http://kolczykihandmade.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  120. wow:)super kolekcja, wymarzony album z tego będzie:) ustawiam sie w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  121. chciałabym zostać tym szczęśliwcem więc dam losowi szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  122. a ja czekam i czekam :) w kolejce :) piekne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  123. Cudne candy oj mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  124. ustawiam się :)
    http://szafranowetwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Wątpię, czy mam jakieś szanse, ale zapisać się nie zaszkodzi... :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudowne te papiery, marzą mi się takie :)) Kocham twoje papiery, więc muuuuuuuuuszę je wygrać :D:D

    OdpowiedzUsuń
  127. ja też ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Chętnych dużo to i szanse marne, ale kto nie próbuje ten nie wygrywa:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. http://nosafesecrets.blogspot.com/2011/07/candy.html

    I ja się zapisuje...wszystko jest już tak jak czeka :) Czekam na łut szczęścia ...

    OdpowiedzUsuń
  130. Staję w kolejce oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Nie mam ostatnio szczęścia w losowaniach, ale papierki są cudne
    Ustawię się więc w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  132. świetne papierki!! jeszcze zdążyłam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. papierów nigdy dość! ustawiam się też, chociaż kolejka...............

    OdpowiedzUsuń
  134. papierków nigdy dość! ustawiam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Jeszcze się załapię! Piękne papiery! Najlepsze życzenia urodzinowe!
    www.autokreatywna.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Jejku:) super candy! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  137. Chyba już na szarym końcu jestem, ale wierzę w szczęście, papierki cudne z zapachem polskiego morza:)

    OdpowiedzUsuń
  138. uff jeszcze zdążyłam :) zapisuję się z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  139. to jeszcze ja chyba zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Super papiery- jak dobrze że jeszcze zdążyłam:) uff na ostatnią chwilę

    OdpowiedzUsuń
  141. trudno byłoby się oprzeć :D

    zgłaszam się - http://miqaisonfire.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Super papierki!!! Staję po nie w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  143. Zapisuję się .
    http://drogadowyznan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Wszystkiego najlepsiejszego! :o)

    się ustawiam do tej długaśnej kolejki ...

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się!
    Notka pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6880256/candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Bardzo mi się podobają. Akurat wybieram się na urlop nad morze więc byłyby jak znalazł na zrobienie albumu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  147. dopisuje sie i ja :) potrzeba mi troche tychkolorkow :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Mam nadzieje,ze jeszcze zdazylam:)papierki sa cudne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  149. Hmm, na album z wakacyjnego wyjazdu jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń