czwartek, 15 września 2011

Projekt: zeszyt



Michelle niedawno zorganizowała Projekt: zeszyt, gdzie zapisane do niego osoby miały zorganizować kartki do owego zeszytu w ilości odpowiadającej wszystkim uczestnikom. Z nich powstawały cudne zeszyty, które Michelle pieczołowicie składała, bindowała i rozsyłała do wszystkich. Dziś przyfrunął mój, w którym jest masa pięknych kart, a sam zeszyt jest magiczny i ma swoją cudowną duszę :)
Na zdjęciach tylko kilka przykładowych kartek, bo w całym zeszycie jest ich ponad 50 :)
Moja to ta na "szarym" papierze z nastemplowanymi ołówkami ;)

Michelle
has lately organize a Project: Notebook. The participants where to send the pages that Michelle put into the notebooks she was resending to us. Today I've got mine with over 50 beautiful pages inside :)
You can spot a page of mine on the kraft paper with the stamp with the pencils on ;)

10 komentarzy:

  1. Heeej Pasiaku! Ja też już swój dostałam! Fajny jest, co nie???:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! :)
    A Twoją kartkę od razu poznałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, moja kartka jest na Twoim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. o!
    Super to wygląda!
    Może i mi się uda załapać na następny :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny Kingo, oj jak Wam zazdroszczę :-)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasiaczku :-) i ja mam Twoja kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie normalnie zakochalam w tym zeszycie ogladajac go na waszych blogach.. jak bedzie nastepna taka edycja i bedzie mozliwosc uczestniczenia to na pewno sie zglosze! bo to jest po prostu ge nia lne!!

    pasiakowa - ejjj napisalam ci dwa e-maile.. tak tu pisze jakbys ich nie dostala a ja czekala na odp jak glupia;p

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka z czarno-białą pańcią ode mnie, ma się rozumieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja sie doczekalaaaam! haa :D drugi projekt zrobila kobietka organizujaca pierwsza edycje :D i jestem wniebowzieta bo moge uczestniczyc w tym wspanialym projekcie :D

    OdpowiedzUsuń