sobota, 1 października 2011

Kolorowe ołówki...



... na Dzień Nauczyciela :) Miało być wesoło i kolorowo i chyba się udało. Do tego dorzuciłam kilka radosnych potworów z kolekcji "Małe Potworki" i mamy zabawne ołówkowe kartki.
Sama forma kredki gdzieś kiedyś przewinęła mi się przed oczami, najprawdopodobniej na jakimś zagranicznym blogu, jednak źródła nie jestem w stanie odnaleźć. Gdzieś jednak siedziała mi w głowie, żeby teraz zostać wykorzystana ;)

Pencil shaped cards for the Teacher's Day I made recently :)
I used the creatures from my scrapbook paper collection "Little Monsters"

18 komentarzy:

  1. Pięknie! Świeżo! Kapitalne kartki, mogę zgapić?

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba coś dla mnie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale superowe
    bardzo fajny pomysł

    też mam pytanie jak tores - moge kształt odgapi ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie świetnie , może tu widziałaś :
    The Cutting Cafe

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są, mega pozytywne i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny poysł na kartki, super kredko-ołówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tores, Teo - Coś czuję, że dużo Przedszkolanek i Nauczycielek dostanie ołówkowo-kredkowe kartki w tym roku ;)

    Rybiooka - nie znałam akurat tej strony - fajne rzeczy tam mają - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielgaśna;)
    W Irlandii nie ma dnia edukacji narodowej ...ale nasz syn chodzi tez do PL szkoły :) i co roku wręcza Pani kartkę ;)
    rybiooka - ale fajna to strona

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne kredki!
    W połączeniu z Twoimi potworkami po prostu- bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa niesamowite saa!!! pasiakowa jestes genialna:D sama chcialabym taka kartke dostac gdybym byla nauczycielka :D

    OdpowiedzUsuń