wtorek, 20 grudnia 2011

Karneciki do prezentów


Z okazji tego, iż jutro ukaże się na blogu Journal Your December mój maleńki artykulik na temat kolęd i piosenek świątecznych, mam dla Was mały prezent :)
Specjalnie dla Was stworzyłam karneciki, które - po wydrukowaniu - możecie doczepić do podarunków. Na karnecikach widnieje ilustracja, którą wykonałam specjalnie do tekstu dla JYD.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten pomysł :)
Plik .pdf możecie ściągnąć stąd -> klik, klik

As tomorrow is my day to write something about carols on Journal Your December blog, I thought that I'll make a little gift just for You :) There are printable (.pdf file) tags for the presents you'll make for your beloved ones. The tags are with my illustration I painted especially for JYD article.
I hope You'll like it :) You can download it from here -> clic, click

2 komentarze:

  1. urocze są ...i nawet Mikołaj z zaprzęgiem się zmieścił.Aż żałuję,że nie mam drukarki,ale prezent wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobrane. Przydadzą się w przyszłości. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń