wtorek, 14 lutego 2012

Coś o marzeniach...

... czyli moje przemyślenia w żurnalu Tusi :)

6 komentarzy:

  1. tak strasznie uwielbiam wszystkie twoje prace!!! ;o
    te napisy w tle wyszly pieknie :)) jak cala praca..!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, ale ten obrazek razem z tekstem (aczkolwiek jak zwykle urokliwy!) skojarzył mi się wyłącznie z jednym: "Jeszcze niedawno staliśmy nad przepaścią. Od tego czasu zrobiliśmy ogromny krok naprzód!"
    ;)
    Sorry, naprawdę, skojarzenia to przekleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez uwielbiam Twoje rysunki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, komentarz Tores mnie rozwalił :D A może staliśmy tyłem do tej przepaści, hmm? :D (tak, wiem, na rysunku przodem, i ten balonik już tak trochę nad przepaścią, ale to szczegóły, szczegóły ;) )

    Fajny wpis Pasiaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tores - uwielbiam Cię! :)
    W sumie chodzi o to, żeby zrobić ten krok naprzód... pytanie tylko, czy uda się złapać balonik, zanim się spadnie? ;)

    Maryszo, Sagitto i Rae - dziękuję pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. balonik juz odleciał więc....
    nie mniej jednak piękna całość :)

    OdpowiedzUsuń