poniedziałek, 6 lutego 2012

Zakładka jak malowana


Ostatnio mam ręce pełne roboty i mało czasu na zajmowanie się blogiem. Pokażę Wam jednak to, co udało mi się dziś zmalować - obrazek, który znalazł się na zakładce dla pewnej pięknie uśmiechającej się Mamy :)
W niedługim czasie postaram się o zdjęcia kilu rzeczy, które wyszły spod moich rąk w ostatnim miesiącu :)
Pozdrawiam Wszystkich TuZaglądaczy serdecznie i dziękuję za każde ciepłe słowo :)

Lately I'm so busy that I almost forgot I have this blog ;)
Today I'll present you a little picture I painted for the bookmark I made for one smiling Mommy :)

16 komentarzy:

  1. PRZECUDNA! :-) Piękne kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna! Piękne kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolnaś bestia :-)
    powiało wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza a tobie życzę więcej czasu na blogowe sprawy bo bardzo lubię tu zaglądać i podziwiać Twoje cuda malowane :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz jeszcze bardziej chce mi się wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle przepiekna ilustracyjka! nowa wlascicielka pewnie bardzo zadowolona z zakladki ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Stęskniłam się za Twoimi rysunkami! o.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze pięknie Pasiaku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka wiosna piękna bije z obrazeczka ;-) tego nam potrzeba! tych barw i ciepła! aż mi się humor poprawił :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny pełen miłości brzuszek widzę na tej zakładce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysujesz przepięknie!
    Jestem oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń