środa, 18 kwietnia 2012

Beatlesi w białym kolorze




Z żurnalem Agnieszki-Anny było wyjątkowo. Bardzo nawet.
Wytyczne mówiły o przewadze bieli, o muzyce Beatlesów i o słowach na pożółkłych kartkach. Wylosowałam sobie jedną z takich kart i spojrzałam na litery - od razu wiedziałam, że moja biel będzie miała pozytywny przekaz. Do tego w mig odnalazłam "Penny Lane" i nucąc tworzyłam coś na kształt kolażu o małych, codziennych przyjemnościach, które są na wyciągnięcie ręki.
Co wyszło - widać powyżej :)

There was a special round-robin album that says we need to use white colour, words on the yellow pages included to it and The Beatles music. I grabbed a page and immediately I knew it would be the positive one :) The words are about little pleasures in our common lifes.
I thought that "Penny Lane" would fit to it wonderfully and made a collage you can see above :)

Na koniec do posłuchania "Penny Lane" :)
And the "Penny Lane" song to listen to :)

14 komentarzy:

  1. a ja jak przeglądałam te kartki to same takie szarpiące duszę słowa znajdowałam. ;)
    świetnie wyszło.
    nucę razem z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej fantastyczne oba, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn, to jest jedna praca i ma 4 strony - się otwiera jak książka ;) Fajnie, że się podoba - miło mi bardzo :)

      Usuń
  3. Ale mnie kopnęłaś we wspomnienia, pierwszy potajemnie wycięty i odmalowany na ścianie w pokoju Lenon powstał lat temu tyle, że (wstyd się przyznać) ukrył się pod obrazem, bo bałam się "ochrzaniku" :)))
    Pamiętam, że jak byłam na jakiś wakacjach tata dzwonił, że remont pokojowi zafundował - blada wracałam z wakacji... A w domu niespodzianka - tak im się ów Lenon spodobał, że nie zamalowali i kazali coś domalować, bo zostały ślady od ram ;)))
    A Tobie wyszło super, a za piosenkę i powrót do młodości - MERCI ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaaa.. jakie piękne wspomnienie! :) I rodzice cudowni :)

      Usuń
  4. Wyszło świetnie! Cudne są te kolorowe kleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna praca!! i fakt kolorowe kleksy sa urocze!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Beatlesów i od razu wracam pamięcią do czasu liceum, gdzie nasza cała klasowa 9 ich słuchała :D

    OdpowiedzUsuń