niedziela, 1 kwietnia 2012

Reggae beat


Ostatnio miałam przyjemność stworzyć kolejny raz grafikę, która znajdzie się na kubeczku dla uroczej pary. Oboje zajmują się muzyką, a ich ulubionym stylem jest właśnie reggae. Posiadając tą informację, rysunek mógł tylko być w przeważającej części w kolorach zielonym, żółtym i czerwonym :)

Recently I've done another graphic design that would be on the mugs for a nice couple. They both like reggae music so I used the red, yellow and green colours mostly on it :)

9 komentarzy:

  1. o matko chcialabym zobaczyc ten kubek!! musi wygladac niesamowicie!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, jak ostatecznie wyszedł ;)

      Usuń
  2. Czadowy, czadowy - wiesz, że już mi muza zabrzmiała i zaczęłam się kołysać? Jak TY to robisz...
    MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja sobie właśnie puszczałam reggae'owe kawałki przy tworzeniu ;)

      Usuń
    2. Ja sobie nie musiałam puszczać - jak to zobaczyłam same mi w ucho wskoczyły! ;)))

      Usuń
  3. Świetne! Niepowtarzalny prezent i do tego ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasiaku jest cudny! Jestem ciekawa jak na kubasie się prezentuje! :D
    Ściskam świątecznie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. az chce sie podskakiwać i pokiwać w rytm muzy ;-)

    OdpowiedzUsuń