środa, 16 maja 2012

Warsztaty w Warszawie

W sobotę miałam przyjemność poprowadzić warsztaty rysunkowo-kartkowe w warszawskim ScrapStudio. Atmosfera była fantastyczna i bardzo miło wspominam te kilka godzin :)
Razem z uczestniczkami warsztatów uczyłyśmy się rysować i malować, aby ostatecznie stworzyć kartki okolicznościowe. Te - moim zdaniem - wyszły fantastyczne, a na potwierdzenie tych słów załączam kilka zdjęć z warszawskich zajęć :)





Więcej w krótkiej fotorelacji na facebook'u - klik, klik ;)

On 12th May I was in Warsaw with my worqshops. The photos above are the beautiful cards that was made there. I'm so proud of the girls and their works :)
More photos you can see on my facebook page - click, click :)

18 komentarzy:

  1. Świetne efekty!!!! jest szansa na takie warsztaty we Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne wręcz :)
      Szansa na warsztaty zawsze jest - może jakaś mała podpowiedź, gdzie można by je zorganizować?

      Usuń
    2. Sorki, że dopiero teraz odpisuję, ale jest we Wrocławiu "Kreateria" i wiem, że właścicielka udostępnia (wypożycza) lokal na warsztaty, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. O, dzięki za wiadomość :) Zapisuję sobie i może coś uda się wykombinować :)

      Usuń
  2. oczywiście przegapiłam... ale mój czas pracy wydłużył się do 36 /6 (pierwsze h pracy, drugie snu)
    jakoś powolutku wracam do siebie...
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, zapracowanaś straszliwie. Wracaj szybciutko do siebie i miej więcej wolnego czasu :)

      Usuń
  3. Wow, rewelacyjne! Warsztaty w Krakowie mile widziane ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynom należą się gratulacje za te prace :)
      Kraków troszkę daleko ode mnie, ale może kiedyś... ;)

      Usuń
  4. Kartki super już nie mogę się doczekać 9 czerwca. Do zobaczenia w Szczecinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się cieszę na to spotkanie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. o matko!!! te babeczki wyszly cudownie!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentowały się jeszcze lepiej :)

      Usuń
  6. było super sympatycznie, no i nauczycielka zdolna ;) miałam ostatnio mało czasu, ale postaram się napisać o kursie u mnie na blogu. I melduję, że próbuję "piec babeczki" akwarelami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalenie się cieszę! :)
      Dziękuję za przemile spędzony twórczy czas :)

      Usuń
  7. Pasiakowa, chylę czoło! Oglądam zdjęcia i po głowie chodzi mi myśl "ja też tak chcę!". Szalenie inspirujące i - tu następuje seria pochwał - tak pięknie narysowane, ozdobione, lekkie, smakowite i, po prostu, cieszące oko! Czy mogę też spróbować nabazgrać podobną? Mam nadzieję, że któregoś ciepłego, pięknego dnia dane mi będzie spotkać Cię na takich warsztatach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromne! Pokłony należą się również zdolnym Dziewczynom :)
      Co do spróbowania - jak najbardziej :)

      Usuń