środa, 27 czerwca 2012

Nowa kolekcja papierów i słodkie rozdawnictwo

Jest mi szalenie miło powiadomić (choć pewnie niektórzy już zdążyli się zorientować ;) ), że właśnie ujrzały światło dzienne 2 nowe kolekcje papierów The ScrapCake, w której to jednej - wraz z Karolą - maczałam palce :)

I'm so excited to announce that 2 new paper collections has just been released by The ScrapCake. I'm happy that I could be a part (with Karola Witczak) of the creation of the "Sweet Childhood".

Klikając w obrazek powyżej przeniesiecie się na stronę TSC, gdzie można się nowym projektom poprzyglądać :)
When you click the image above you will see all the new projects on The ScrapCake blog  and can enter the candy :)

Aby podzielić się moją radością, mam dla Was słodkie rozdawnictwo. Do wzięcia jest jedna pełna kolekcja "Sweet Childhood" (duże papiery, mały zeszycik oraz tekturki).
To share my happiness I've got something for you - a sweet candy! You can win the whole new collection I designed in collaboration with Karola.


Stwierdziłam, że jest to jednocześnie świetna okazja, aby Was trochę poznać i pooglądać prace, które mogły umknąć mojej uwadze - dlatego też rozdawnictwo skierowane jest do osób, które kiedykolwiek użyły w swojej twórczości którąkolwiek kolekcję papierów lub stempli przeze mnie zaprojektowaną. Na koniec zabawy chciałabym stworzyć małą galerię Waszych prac na swojej facebookowej stronie ( z odnośnikami do Waszych blogów/stron :) ). Dacie się poznać? :)
I think it's also a great time to know you and your works better :) The candy is open to anyone who had ever used one of the papers or stamps I designed in their works. You can add a link to your work (LO, card, upcycled thing, crafts etc. ) by using the Inlinkz below:


19 komentarzy:

  1. ach nie mam szczęścia w takim rozdawnictwie ;-) ale kolekcję Lato nad morzem spożytkowałam prawie całą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj - kto wie, kogo maszyna losująca wyciągnie :) A pracami możesz się pochwalić - znam tylko kilka, bo zazwyczaj w biegu po blogach przemykam ;)

      Usuń
    2. to mogę tu więcej podlinkowac :-) ???

      Usuń
    3. Jasne! Dzięki wielkie :)

      Usuń
  2. Pasiaku, bardzo urokliwa kolekcja :) Dopisałam się z latarniowym skrapem - uwielbiam te latarenki! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze, tak "poza konkursem", mój potworny zegar:
    http://malahabka.blogspot.com/2011/03/potwornie-dobra-zabawa.html
    Uwielbiam tą kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegar jest obłędny - fantastyczny pomysł miałaś :) Dziękuję najpiękniej! :)

      Usuń
  4. a ja mam takie pytanie - można podlinkować zdjęcie i wziąć udział w zabawie jak się nie posiada bloga? ;)

    pozdrawiam,
    kaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga kolekcja jest przeurocza. Brakuje mi tylko polskich napisów, nie wszyscy dla których robię prace chcą żeby było po angielsku. Ale kolekcja super. Przy okazji 100 lat i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Z polskimi napisami masz rację - sama wolę napisy w naszym rodzimym języku. Może przyszłe kolekcje uda się znów wydać w 2 wersjach.

      Usuń
    2. Kurczaki, chciałabym napisać komentarz na Twoim blogu ale za Chiny nie wiem, jak wpisać hasło "poniedziałek", żeby mnie puściło dalej ;) Album jest świetny!

      Usuń
  6. Pasiaczku kochany! Wszystkiego co najpiękniejsze i żeby wszelkie Twoje marzenia się spełniały! :* A kolekcja cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups, dodałam adres całego bloga, a nie pracy..:( Przepraszam.
    Tutaj jest adres pracy http://zonaswojegomeza.blogspot.com/2012/07/aby-kazda-pora-roku-bya-radosna.html - datownik, w którym użyłam m.in kolekcji Lato nad morzem.

    Gratuluję nowej kolekcji, jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, damy radę dotrzeć ;) Dziękuję!

      Usuń
  8. No to ja musze NABYĆ, a potem stworzyć! Ależ ja gamoń jestem, że dotąd nie nabywszy, tak siedzę w kącie, no nie mogę ;)))

    OdpowiedzUsuń