niedziela, 15 lipca 2012

And the winner is...

Dziś tylko tak na szybko i w biegu z małym ogłoszeniem a propos poprzedniego postu ;)

Zanim jednak wyniki - chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie zgłoszenia! W ramach tego podziękowania wymyśliłam, że wszystkim osobom biorącym udział w zabawie sprezentuję coś małego - digi-stempelek (obrazek do druku), który powiązany jest z najnowszą kolekcją. Dlatego też prosiłabym o Wasze maile, na które wyślę wspomniany stempelek - obrazek :)

A teraz przechodzimy do najważniejszego... tarrraaaammm!


Habko - poproszę Cię o adres, na który mam wysłać Tobie kolekcję :)

Pozdrawiam Was ciepło i wracam do pracy. Przede mną ważne zadanie, od którego dość dużo zależy - trzymajcie kciuki, żeby wszystko się dobrze ułożyło. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - powrócę na blogowe łono i zacznę się częściej udzielać i przede wszystkim - tworzyć coś nowego ;)

9 komentarzy:

  1. Habko - gratulację :-)
    a ja z miłą chęcią podaję adres - malflu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwil kilka na mailu dziękczynna niespodzianka :) Dziękuję za wszystko, Malflu! :*

      Usuń
  2. buu no i przegapilam :( pozdrawiam i 3 mam kciuki za nowy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - kciuki niesamowicie się przydadzą! :)

      Usuń
  3. Gratulacje:D Ja ze stempelka też skorzystam: scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilkę pojawi się na mailu :) Dziękuję za udział w zabawie i piękne prace :)

      Usuń
  4. Gratulacje dla Habki!:)
    A swojego maila z chęcią podaję: mam_rysia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu też wielkie 'dziękuję' :) Sprawdź za kilka chwil maila :)

      Usuń
  5. Również gratuluję szczęściarze ;-) a mój adres to annaloboz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń