niedziela, 23 września 2012

Moja Frida


Frida niejednokrotnie była inspiracją dla wielu. Powstała również niezliczona ilość jej wizerunku. Dziś trafiło na mnie i moją interpretację. Mam nadzieję, że wielbiciele pani Kahlo nie maja mi tego za złe ;)

Sama nie wiem do końca, która wersja mojej Fridy najbardziej mi się podoba - czy tylko taka liniowa czarno-biała postać, czy też może z odrobiną koloru...

Frida was the inspiration for many people. There are also a lot of the pictures of her made by other artists. Today here it is - my interpretation. I hope that Kahlo lovers won't be disappointed ;)

I'm not really sure wich version I like the best - with or without the colours...

14 komentarzy:

  1. Fantastyczna interpretacja! Mnie najbardziej podoba się ta z mocniejszym kolorem róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowa wymiata! i ten wąsik :D świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest i zdecydowanie z kolorem, bo Frida była kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne :)) mimo większego wąsika niż w oryginale uważam,że jest bardzo przystojna :)) Ta z kolorem jest najładniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ta kolorowa wylądowała właśnie na czarnej koszulce ;)
      http://pasiakowa.cupsell.pl/produkty/82697-Frida-black-.html

      Usuń
  5. fantastyczna! :)
    kolorowa Frida najlepsza! choć ja wszystko co "fidowe" uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twoja interpretacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Frida jest wspaniała, czy można ją u Pani zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Bardzo przepraszam, ale dopiero teraz zauważyłam Pani / Pana komentarz.
      Pytania o zamówienia proszę. kierować na mail: pasiakowa@gmail.com . Tymczasem Frida dostępna jest na koszulkach w http://pasiakowa.cupsell.pl/

      Usuń