niedziela, 9 września 2012

Tygryskowe zaproszenia

Ostatnio miałam okazję zrobić zaproszenia dla małego Natana, gdzie motywem przewodnim był "tygrysek". No i jak to ugryźć, żeby było oryginalnie, ale prosto i bez postaci z kreskówki? Wybrnęłam z zadania w taki sposób:

Recently I was asked to make invitations for little Natan who likes Tigger from 'Winnie the Pooh'. The challenge was to make them nice and simple and without the character from the cartoon. What I did you can see below :)


Najpierw pocięłam czarny papier w tygrysie pręgi. Było z tym trochę zabawy ;)


 Później posklejałam wszystko w całość

I tak prezentują się zaproszenia w całej swej okazałości :)


Aaaa.. i tak tylko przypominam, że najświeższe wieści z mojego małego świata  można podczytywać na Facebook'u: https://www.facebook.com/pasiakowo :)

11 komentarzy:

  1. Świetne są! I dodatkowy plus za tego tygryska takiego nieoczywistego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super,gdybyś nie pokazała fotki,gdzie naklejasz paseczki to bym pomyślała,że to tygryskowy papier :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i cudne wykonanie, piękne i bardzo tygryskowe zaproszenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!! oryginalne i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo mi się podobają:) Aż sama mam ochotę na pracę z jakimś zwierzęcym wzorem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są super - genialny pomysł! i ta łapka jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń