czwartek, 4 października 2012

Fiołkowy ślub...

... czyli specjalne zamówienie na folder, który miał pomieścić w sobie i kartkę i prezent-płytę oraz posiadać kieszonkę na pieniążek :)
Wszystko spięłam motywem ptasim i wyszło mi takie coś:

Violet wedding - a special order for a folder that should hold a CD and the wedding card. This is what I made :)

Front folderu:
Front of the folder:


Środek z zawartością (płyta przykładowa ;) ):
Inside:


Kartka w podobnym klimacie:
And the wedding card:


oraz kartka i folderek razem :) 


Mam nadzieję, że Młodej Parze przypadnie do gustu :)
Po raz pierwszy też kręciłam sama kwiatki i muszę stwierdzić, że wcale nie jest to tak strasznie trudne, jak myślałam ;)

8 komentarzy:

  1. Cudny komplet, a piórkowy wykrojnik miodzio

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko motyw na folderze jest cudooooooooooownyyyyyyyy/!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały komplet :) Motyw z piórkiem baaaaardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet pięknie się prezentuje Pasiaku!
    A własnoręcznie wykonane kwiaty są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę genialny :)

    Zapraszam http://wszystkozajeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne delikatne kartki! Cudo! *.* Wspaniały jest ten blog, uwielbiam Twój talent :) gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń